janerik171187 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 ble da handlet en 02 touring (er vell stregnt talt en 00 touring, men kaller den 02 ) 1600 motor. så ikke noe freske greier er da i ok stand, ikke strøken eller noe, men ser da hel og grei ut, men setene er ikke bra noen bilder av gliset henta dne på henger motoren noen som gidder oversette det som er sikring øverst til høyre her interiør bagasjen her kommer da listen som ble funnet på eu 2 sider lover bra så planene framover da er å fikse alle feila på eu, og se over åssen den er for rust (kanaler må byttes pga eu) liten liste ellers: se om mine 15" mim felger til e30 passer med lave dekk finne nytt panser da det er rustent finne ut åssen alt funker i bilen, er jo helt oldfasiongreier som jeg ikke skjønner en dritt av hehe finne ut åssen i svarte jeg låser bilen Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 tøff er det, skulle helst vært vanlig 02, men touring er da tøff den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 pen bil sånn ved første inntrykk den fortjener å komme på veien igjen eu feila på den virker ikke å være så ille med tanke på at den er ca 40 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 pen bil sånn ved første inntrykk den fortjener å komme på veien igjen eu feila på den virker ikke å være så ille med tanke på at den er ca 40 år planene er å sveise kanalene, og generelt fikse det jeg finner av rust rundt der. ellers så er det å finne et ok orange panser, er greit med rust på dette ser kanskje ut til at det blir m10b18 innsprut heller, (100hk) noe mer økonomisk og enklere å bruke da blir bruksveteran dette, men begrenset med kjøring på vinteren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 planene er å sveise kanalene, og generelt fikse det jeg finner av rust rundt der. ellers så er det å finne et ok orange panser, er greit med rust på dette ser kanskje ut til at det blir m10b18 innsprut heller, (100hk) noe mer økonomisk og enklere å bruke da blir bruksveteran dette, men begrenset med kjøring på vinteren da. jeg ville vel egentlig beholdt orginal motorn hvis den er i orden evt. montert på doble weber forgassere men skjønner jo det med insprøytning mindre vedlikehold og justering av blandings forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 bruksveteran = forbruk lavest mulig og minst mulig mekking utover vedlikehold Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Stilig! Ser ut i fra listen på PKK at du har litt å henge fingrene i.Planlegger et sånt prosjekt en gang jeg også Artig å pjuske og pjaske litt med gamle biler som man ikke nødvendigvis ser så mange av på veien. Ikke er de så høye i pris heller disse gamle traverne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 at en 1972mod 1600 touring er tyngre enn en 1985 e30 316 med automatgir hadde jeg ikke trudd hele 55kg tyngre og. e30'n veier 990kg uten fører. trodde gamle biler var lette jeg Stilig! Ser ut i fra listen på PKK at du har litt å henge fingrene i.Planlegger et sånt prosjekt en gang jeg også Artig å pjuske og pjaske litt med gamle biler som man ikke nødvendigvis ser så mange av på veien. Ikke er de så høye i pris heller disse gamle traverne. er noe å henge fingra i ja har 2 slike prosjekter nå som innebærer bare at den skal funke i hovedsak, (og rustfiks da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Herlig veteran som fortjener å bli tatt godt vare på Behold oransjefargen, det er jo så tidsriktig som det kan få blitt på en 70 talls bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otokvam Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Dette blir en ok bruksveteran ikke restaurer den så du ikke kan bruke den etterpå!(da har du ikke no glede av den i allfall)Forgasser er heller ittno problem å kjøre med og såå mye enklere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Dette blir en ok bruksveteran ikke restaurer den så du ikke kan bruke den etterpå!(da har du ikke no glede av den i allfall)Forgasser er heller ittno problem å kjøre med og såå mye enklere! skal nok bare fikses så den er funksjonell, tar "oppussinga" etterhvert som jeg kommer over evnt greie deler til ok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeo635 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Har en godt trimma m10 til e30 med 240 kasse og mellomaksel hvis det kan friste.jan Erik 90930966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Har en godt trimma m10 til e30 med 240 kasse og mellomaksel hvis det kan friste.jan Erik 90930966 sendt deg en pm skal få fiklet litt på denne i helga tenkte jeg. kjøre litt og er jo eu ok i en mnd til ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Fikk fiksa litt idag. Ene sikringen røk hele tia. Nappet ut ledningene til hornet og da holder den. Så må nok ha nye horn. Men da begynte jo vindusviskere å gå hele tia. Fant ikke ut åssen jeg fikk de av. Helt til jeg spurte gamle eier. Må trykke inn blinklyshendelen. Da stoppa de Tok så en prøvetur, bremsen framme drar veldig til venstre. Må holde godt igjen.og rister mye på samme side så må nok en tur på bukken med den men brodern sin bil står der i påvente av en ny bånnpanne jeg ikke har fått ennå. Så nå har jeg 4biler, hvor alle trenger en tur på bukken E30 316 må få på eksos 02 touringen må sees på brems E30 turbo'n skal det byttes motor på. E38'n skulle byttet abs sensor og noe foringer. Godt 7'rn fortsatt er ok da (rister litt bare). Så har jeg noe å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå