Snik Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 I samme omgang som jeg feilsøkte med BMWhat'en i forrige uke så kan jeg jo nevne at jeg også kodet inn 5 blink på en "touch" av blinklyshendelen istedet for 3 og la inn digitalt speedo i dashen. Kommer nok til å leke meg litt med andre innstillinger også. Grei app, men synd ODB2 BT'en min ikke vil kommunisere med SRS modulen. Hadde vært geit å kunne kjøre de siste meterne hjem fra postkassen uten å ta på seg beltet. Hyl ut om noen i nærheten har en sånn BT-device som funker mot SRS modulen det går an å låne noen minutter. Og kom gjerne med tips om andre ting som bør kodes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 (endret) Ren og pen etter vask, polering og forsegling! Tok også en innvendig vask inkl skinrens for å bevare interiøret! Endret Desember 8, 2017 av Snik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Pent Snik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Prøvde sånn sort biltemavoks tidligere i våres, men synes rett og slett den sitter for dårlig. Forseglingen til biltema virker også alt for "lett". Dårlig tegn når det må jobbes lite med.. Ble en gammal turtlevoks med mye carnauba denne gangen, avsluttet med autoglym forsegler. Mye mer arbeid, men det er også verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Hmm, SW sine vokser er veldig fine og jobbe med, og holdbarheten er glimrende med riktig forarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Swizz? Prøvde en sånn überdyr SwizzWax variant på busaen for en tid tilbake. Sånn som måtte "masseres inn", kjærlig og ømt, for hånd. Ble bra det, men mener ikke det forsvarer prisen. Skilpadda er enn så lenge et greit kompromiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Alt er relativt og alt kommer ann på interessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Turtle gir deg jo egentlig latterlig lite for pengene.. Dårlige holdbarhet, og en må bruke mye produkt... Det finnes mange vokser til 200-500kr som er knall gode. Selv har jeg sverget en del til dodo juice sine. Og de koster rundt 360kr boksen. Swissvax er uansett ett knall produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Aldri prøvd dodo, men er åpen for forslag til neste handlerunde. God felgrens hadde også gjort seg - hører jo snakk om de som bare spyler på og spyler av også ser det gull ut, men har enda til godt å finne det produktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Scholl rim7. Lønner seg også og legge på et lag med voks på felgene, da fester ikke møkk og bremsestøv så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 hvor kjøpte du den tak spoilern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 Spoileren stod på når jeg kjøpte så det er jeg ikke helt sikker på.. kunne igrunn tenkt meg matchende leppe foran, men har ikke funnet den jeg vil ha enda. Liker Kerscher leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Bakspoileren ser ut til å være en BMW Performance-kopi, disse får man til en grei pris på ebay.co.uk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Godt mulig det er kopi, awt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 (endret) Litt godsaker i posten! Endret Desember 8, 2017 av Snik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå