Pyrox Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Kølla: Smak og behag Jeg personlig er ikke noe spesielt glad i chrome. Vet jeg har chrome lister rundt rutene, men det skal bli byttet ut med shadowline når jeg får mulighet. Nyrene er sort glans, det samme skal listene rundt vinduene bli. Awt: Jeg er helt enig i det du skriver. Burde vært litt mer diskre.. Men skal nok finne en løsning på det Username83: Er slik selv, så kan vel si at det er på tide at jeg og bidrar litt Bimmer fan: Takk Reeff89: Takk. Angående chrome/sølv lister og nyrer, listene skal folieres sort blank. Så med tiden blir det en helhet på det Folieringen er ikke noe jeg tenker å gjøre selv . Det skal overlates til noen erfarne! Har hørt det er rimelig vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Jaja hvis du skal ha shadowline lister så må du helt klart ha svart grill, ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå