Gabz Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Hadde problemer med å få teppe løst fra undersiden av dashbord når jeg skiftet interiør selv, da man egentlig må ha ut hele greia for å få det ut "riktig". Det jeg gjorde var rett og slett å kutte det opp så langt under dashbordet jeg kunne, så var det ikke så synlig snitt. Også gjorde jeg det samme med det nye. Fungerte fint det! En annen ting som er veldig frustrerende foran der er å få løs gasspedalen. Bare en heads up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Jeg var inne på tanken med og Gjøre det! så blir vel til det Men ja gasspedalen hva gjorde du for og få den Løs? Jeg tokk kameraet og filmet på baksiden men var ingen skrue der betyr det at jeg må kutte gummien rundt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Skal være to-tre klips du må løsne for å få den ut, men vi holdt på i sikkert en halvtime uten å få den løs.. Prøvde å se noe tutorials på youtube, hjalp ikke mye. Endte opp med å kutte et lite snitt bak der også. Ble bra til slutt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 jah Nei for se hva jeg får til :3 Blir og sattse på det beste vell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Ordner seg nok til slutt Jimbo92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå