Sannor Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Da var tiden kommet for å legge inn en tråd på nye bilen som er på vei til Norge pr.dags dato! Bilen ble bestilt for ca. en måned siden, og jeg får den mest sannsynlig andre uken i April. Valget falt på en 2-serie, her er litt info om den: Bilen: Alpinhvit BMW 220d med 18" M-sport og Stoff hexagon/alcantara interiør Utstyr utover standard: - M-sportbremser - M-sportpakke med følgende innhold; 18" M-lettmetallfelg Dobbelteiker 461 M Interiørlister i aluminium Dekorkant interiørlist sort høyglans Sportsseter foran Tåkelys M-sportsfjæring M-sportsratt i skinn m/girpaddler M-aerodynamikk pakke M-hekkspoiler Individual antrasitt taktrekk Individual shadow-line høyglans - Sport-Automat girkasse - Servotronic - Oppvarmbart ratt - Soltak i glass - Solbeskyttede vinduer - Nedfellbare hodestøtter bak - Parkeringssensor bak - Regnsensor - Xenonlys - Dynamisk cruise kontroll - Lyspakke - Teleservice - Bluetooth handsfree - Instrumentcluster med utøket innhold - Navigasjonssystem Professional - DAB+ Radio - HiFi Høyttalersystem Planer for bilen: - Beholde den litt lenger enn de andre bilene jeg har hatt - M-Performance sorte nyrer - Dobbel eksos bak (usikker på 235-eksos eller kun doble rør på ene siden) - Senk - Felger til neste vår Tro om jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Gratulerer, vil tro du får en morsom bil her. Blir spennande å se hvordan denne ender opp med tanke på planene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Gratulerer, vil tro du får en morsom bil her. Blir spennande å se hvordan denne ender opp med tanke på planene dine. Takk for det! Jeg er veldig spent selv, time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Neimen, gratulerer igjen! Dette blir bra vet du! Gleder meg til å se bilder av den, blir nesten som en lillebror av 4-serien Har du vurdert blank sort tak eller? tror det blir veldig bra på en coupe spesielt når den er hvit med sotede ruter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Neimen, gratulerer igjen! Dette blir bra vet du! Gleder meg til å se bilder av den, blir nesten som en lillebror av 4-serien Har du vurdert blank sort tak eller? tror det blir veldig bra på en coupe spesielt når den er hvit med sotede ruter! Takk for det du! Jeg gleder meg veldig til å få den, da kommer det nok bilder ganske kjapt også. Blir som en liten lillebror av den du har bestilt ja Jeg har vurdert sort tak, det er veldig kledlig på hvit coupe, så det er ikke umulig at min får seg det etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Grattis så mye Legg ut så mange bilder du kan. Jeg digger designet og har ennå til gode å se den live :/ Du må vel kanskje være en av de første i Norge som har handla en slik? Bilder fra konfigureringen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Forumets førster 2-er! Gratulerer, gleder oss til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 En av de første er han nok. Men har sett flere på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Ingen her i byen eller hos forhandler :/ Gleder meg til å se den hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 En av de første er han nok. Men har sett flere på veien Skrev "forumets" første 2 er. har allerede sett på vegen ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Haha, blinksa jeg så fært? My bad Sent from my Samsung Galaxy Note 3 using TapaTalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Vi snakker coupé ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Haha, blinksa jeg så fært? My bad Sent from my Samsung Galaxy Note 3 using TapaTalk haha, fort gjort 22.ish mandagskvelden (sorry OT , TS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Jeg så faktisk på en 2-serie coupé i dag, og ble overrasket over hvor stor den var. Virket igrunn endel større ut enn e46-en jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå