Sebulba Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hei. I går sluttet begge fjernkontrollene til bilen å virke, det ser ut til at alle innstillingene jeg har gjort I systemet har blitt nullstillt (lys, språk, lås osv). Oppdaget litt senere at de virket igjen men så var det slutt igjen. Noen som har opplevd dette og kan si hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Om du søker i forumet finner du raskt svar på dette, skjedd på mange E61. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Evt. så kan man være så høflig at man gir vedkommede noe å gå på i stedet for å bare henvise til søkefunksjonen. Det er med meget stor sansynlighet fukt/vann ved antenneforsterkeren som ligger oppe i dekselet bak på bakruta eller kabelbrudd over hengslene til bakluka. Kjente feil dessverre. BRIO reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Dette lukter kabelbrudd. Prøv å legg fjernkontrolleren rett ved bakluken / spoileren på bilen og test den da. Funker fjernkontrolleren, er det antenneforsterkeren, fungerer den fortsatt ikke, vil jeg påstå at du har kabelbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Panoramatak på E61? ---> vannlekkasje ---> mulig til antenne eller i hjulbrønn hvor mye styreenheter er Siden begge nøklene ikke fungerer er de høyst sannsynlig ikke nøkkelen men bilen Sjekk evt. at minuspol på batteriet er godt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Her er du nok på villspor. Antenna som mottar signalet ligger ikke inne i bilen. Den ligger utenpå bakruta, under dekselet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Ok kan hende, jeg antok det var det samme designet som på E91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Har opplevd det samme på min, var (som nevnt over) vann i antenneforsterker. Ganske lett å fikse, må ta av "spoiler" på bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebulba Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Heisann, det var antenneforsterkerne som var gåen(heldigvis ikke ledningsbrudd) og den letta meg "bare" for 4 lapper inkl jobb og feilsøking. Jaggu klarte de ikke å lure inn et nytt batteri til bilen i samme slengen. For å toppe det hele har bluetooth modulen tatt kvelden også og den koster ikke mindre enn 4500. Hva er det med BMW og elektonikk? I januar måtte jeg få byttet mikrobryteren for bakvinduet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå