knut811 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hei. Lurer litt på å få fjernet railsene på taket på E46 touringen min. Men det jeg lurer på er om dette er en grei jobb? Må jeg bytte listene på taket etterpå ? Hvor får jeg isåfall kjøpt dette henn? Håper noen har gjort dette før som kan fortelle meg litt hvordan di gjorde det ? På forhånd takk for svar Mvh Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 ? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rxlpower Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Veldig bra svart tape holder lenge for å tette hullene hvis du vil prøve, så kan du jo eventuelt kjøpe lister/plugger om du vil ha det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Man kan også sette feks en kaffekopp over hvert hull i taket, men det holder ikke fullt så lenge. Så kan man smi til en pinne å putte i hullet om du heller vil ha det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rxlpower Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hva faen er du for en idiot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Man kan også sette feks en kaffekopp over hvert hull i taket, men det holder ikke fullt så lenge. Så kan man smi til en pinne å putte i hullet om du heller vil ha det slik? Hah ka faen? Litt av en max mekker duda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hei. Lurer litt på å få fjernet railsene på taket på E46 touringen min. Men det jeg lurer på er om dette er en grei jobb? Må jeg bytte listene på taket etterpå ? Hvor får jeg isåfall kjøpt dette henn? Håper noen har gjort dette før som kan fortelle meg litt hvordan di gjorde det ? På forhånd takk for svar Mvh Knut Husker eg såg på dette en gang for lenge siden men da var det motsatt, ettermontere takrails. Prosdyren er da egentlig motsatt. Men det er mye herk med det, du må blant annet delvis ta taket ned innvendig. Prøv å google på nett så finner du lett folk på internasjonale bmw forum med bilder. Eg orket ikke å stresse sånn med det at jeg lot det være. Men bilen får en ganske fresh linje uten rails! Evt kan du sjekke bmw workshopmanuals på nett (TIS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Hmm okei;) men må bytte ut listene langs taket da? Eller fins det sånne "lokk" som passer der railse har sitti? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå