blckwtr Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 Hei, noen som vet hvordan man kommer til for å skifte lys til sigarettenner bak, en av de er gåen... Jeg har fått ny lampeholder fra GS bildeler...
Reef89 Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 Må ta ut vifte rillene så trekker du ut den "platen" som sigg tenner sitter i.
blckwtr Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 OK, er det bare å dra ut rillene, eller må de vippes ut på en bestemt måte for ikke å ødelegge de? Gjelder forsåvidt plata også...
Reef89 Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Skal bare være klips alt sammen. Vipp, lirk forsiktig.
Saltkjelen Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Må ta ut vifte rillene så trekker du ut den "platen" som sigg tenner sitter i. Man skal ikke (!!) ta ut luftegrillene først, da disse er klipset med låseklips fra baksiden/undersiden. Platen du skal demontere er bare å vippe ut med plastikkverktøy eller liknende fra bunn. Deretter drar du platen ned og ut, ettersom platen er skjøvet bak luftegrillene. Motsatt prosedyre ved montering.
blckwtr Skrevet April 7, 2014 Forfatter Skrevet April 7, 2014 OK, takk skal du ha, bra jeg ikke begynte på dette i helgen da Vil det si at luftegrillene står igjen etter at plata er demontert?
Reef89 Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Hadde gått fint uansett Selv tok jeg ut grillen først både på min egen 04 og pappa sin 08 E61. Men muligens lettere slik som salt beskriver det. Merket jo det at det hang litt og den ville ikke ut med klipsene på i underkant av luftegrillene. Luftegrillene vil stå igjen vist du bruker saltkjelen sin fremgangsmåte. Jeg tok ut begge siden jeg skulle trekke ledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå