Evopower Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Ønsker å kjøpe bakbremser til min E46 Rallycrossbil. Har M3 bakbremser nå, men får ikke 15" grushjul til å passe fordi bremsene er for store. Det jeg trenger er: - Kalippere begge sider bak. - Brukbare skiver og klosser Pris: Fornuftig. Har grei avtale hos høggern, så man trenger trenger ikke å komme med et luftslott av en pris. Høggern hadde ingen E46 inne nå, derfor legger jeg ut denne forespørselen. Men for ta for all del kontakt, så blir vi enige! Kan nås på mobil 91533654 eller mail: knuti_2000@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Har "nye" skiver,klosser og callippere. Ventilerte fra en 320i touring Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Husk forskjellige bærearmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Husk forskjellige bærearmer. Så da passer ikke innfestingen til kalipperne mener du? Jeg vet ikke, kjenner for lite til E46. Så om det ikke passer, må noen si ifra! Men, dette er en rallycrossbil, så jeg får dreid brakett, eller shimset det slik at det passer, dersom det er ulike mål.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Kun m3 bakbremser som passer på m3 armer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Kun m3 bakbremser som passer på m3 armer ja. Har M3 bærearmer. Men hvis jeg bytter til f.eks 328 bærearmer så passer ikke drivakslingene igjen. Hvordan får de som kjører rally med E46 M3 til å få 15" grushjul og bremser til å passe da mon tro? Du sier det ikke passer, men hva og hvorfor passer det ikke? Jeg skal nok få det til å passe på et vis bare jeg har delene foran meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Feil "lengde" på festeørene på bærearmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Feil "lengde" på festeørene på bærearmene. Ok. Takk for svar. Skal få laget til en brakett om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå