zzippzz Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Lurer litt på åssen banehjul/gatehjul man burde velge som holder en stund ikke sladde og ligge bredt med, men kjøre fort i svinger. Noen som har noen forslag på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Kommer veldig ann på budsjettet dit, samt hvilken dimensjon/bil det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Bestilte meg et sett med federal rs-r. Blir spennende å se hvordan de virker Noen som har tips ang dekktrykk? Ved middels hard/hard kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzippzz Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Er snakk om 255/40-18 bak å 235/40-18 foran:) driver å vurderer litt på toyo r888:) Ang dekk trykk tror jeg at jeg ville begynt på type 35-40 til å begynne med å varmkjøre de å se åssen de sitter da kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Bestilte meg et sett med federal rs-r. Blir spennende å se hvordan de virker Noen som har tips ang dekktrykk? Ved middels hard/hard kjøring Kjørte 1.8 bar på 595rs-r ,(E30) de beit godt neddi asfalten og slapp ikke grepet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 tenkte jeg skulle prøve meg på 2.0bar først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Jepp, husk at jo mer bilen din veier jo mer trykk bør du ha, jeg har 1180kg i min E30, vet ikke hvilken du har? JA er bare å prøve seg frem, husk at varme øker trykket. Så er det kaldt kan du ha høyere bar, mens er det varmt kan du ha litt lavere, men her snakker vi om finpussing altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Er snakk om e46 m3, bør ha 2.2 kanskje da, får se ann litt hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Budsjettet styrer vel alt. Du får det du betaler for. Yokohama > Toyo > Federal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Budsjettet styrer vel alt. Du får det du betaler for. Yokohama > Toyo > Federal Michelin>Yokohama > Toyo > Federal Hvor lett er det å selge lite brukte R-dekk egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Kommer an på hvor gammel de er. Gateslicks er ferskvare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Og så Michelin>Yokohama > Toyo > Federal Hvor lett er det å selge lite brukte R-dekk egentlig? Som med alt annet som selges, så har det med hva du forlanger for det.. Men pent brukte r-dekk pleier å være populære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Og så Som med alt annet som selges, så har det med hva du forlanger for det.. Men pent brukte r-dekk pleier å være populære. Ok, driver å tenker om jeg skal gå til innkjøp av et sett å prøve. Men er lite vits å kjøpe et sett når det neste ikke blir brukt. Så hvis jeg kjøper et sett med Federal 595 Rs-R, bruker dem 3 runder på bane. Hva kan jeg forvente å få for dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg fortsatt å bruke dem. De koster ikke stort mer enn vanlige dekk, og gir deg bedre grep. De har også såpass med spor at vannplaning ikke er noe problem. Det er mer "hverdagsdekk" enn R888 og AO48 f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg fortsatt å bruke dem. De koster ikke stort mer enn vanlige dekk, og gir deg bedre grep. De har også såpass med spor at vannplaning ikke er noe problem. Det er mer "hverdagsdekk" enn R888 og AO48 f.eks. Federal dekkene er billigere enn det jeg kjører med nå og kommer nok til å bruke de som settes på i løpet av dagen, dekkene det er snakk om er Michelin pilot super sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå