Gå til innhold

Realoem. finne nr på del som viser på tegning men ikke i delelista.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis er det sånn at når delenummeret ikke står der så finnes ikke delen til den bilen du har lagt inn.

Det er ikke del nummer 6 eller 13 som er den riktige delen da?

Alternativt kan du jo gå inn på Koed eller GS for å finne delenummeret når du legger inn reg.nr på bilen din.

Skrevet

Jo det kan godt tenkes at det er en av de 2 andre som du sier. Del nr 6 er den fremme på høyre side. Da har jeg kanskje del nr 13 på begge sider bak. Den jeg er ute etter er høyre bak. Jeg får ta av høyre bakhjul og se hvordan den ser ut.  Jeg tenkte bare at jeg skulle ha en av hver 6,7 og 13 siden det viser på tegningen men det er nok ikke slik da. Kanskje det er 2 typer for biler enten med eller uten sporttunderstell.

Del nr 7 viser ikke hos GS eller Koed heller hverken når jeg legger inn bare biltype eller skilt/rammenummer. 

Skrevet

ETK bruker felles bilder på diverse biler, så er de ikke oppført med nr og delenr så er det ikke til din bil :)

Skrevet

Stemmer det, den hører ikke til din. Er vel samme staget på begge sider bak.

Staga på min er plast, og ligner ikke i det hele tatt på tegninga. :)

Skrevet

Det står før del nr 9 at den er for biler med sportsunderstell, og det ser ut til at del 13 hører til denne. Et søk på delenummeret til del 13 gir flere bildetreff som viser at de er i plastikk selv om det ikke ser slik ut på tegningen.

Del 7 brukes forøvrig foran på E39 med bensinmotor fra 535i og opp istedet for del 6.

Skrevet

Takk for oppklaringa folkens.   Skal skifte begge bak for sikkerhet skyld pga store mengder tectyl.

Skrevet

Ja  jeg har bytta den foran og det er nr 6 på tegningen på min bil.

Nr 7 er som du sier også foran men som Promas sier lenger oppe i tråden så er det for E39 med de største bensinmotorene dvs fra 535 og opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...