StonesVinyl Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Noen som har god kjennskap til E39? Vurderer en 2003 525iat som ligger på Finn nå. Bilen ser veldig pen ut tross mye km (271.000). Disse har vel ikke samme rustproblem som tidligere E39 som f.eks rust oppunder bakluke. Noe andre feil som jeg bør ta hensyn til når den har rullet så mye. Har ikke vært å sett på bilen enda, men er veldig fristet til å sjekke ut denne. Prisen er helt ok også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondok Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 henger meg på denne tråden, ikke fordi jeg har noe spesielt mye peiling på e39, men fordi jeg er på jakt etter en selv så alle tips er nyttige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Rust på bakluke og alle dører i falsene. Kompressor feil, ledningsbrudd i bakluke. Men bilen har jo rullet endel så rust bakom jekke fester kan å være sannsynlig. Ellers stort sett ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Les her: http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå