Redsent Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Hei Har nylig kjøpt en CD-veksler fra en på forumet, og er helt grønn på BMW. Vil montere dette i bilen min som har original TV/Navi enhet. Har sett flere typer braketter, men jeg regner med at denne cd-veksleren (original sådan) kommer til å stå "opp fra gulvet" på venstre siden i forhold til GPS-enheten som henger i en brakett? ( http://images.bimmers.no/files/cmn7xwzj60xncwgwprtu.jpg Bilde som illustrerer det jeg mener) Noe lurt sted å kjøpe denne braketten? Til slutt, hvis jeg har en kabel ferdig opplagt (noe jeg håper jeg har), hvor vil denne gjemme seg? Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Det enkleste er nok å kjøpe braketten ny, men det bør være mulig å få tak i denne brukt om du leter litt. Bør ikke koste mange kronene. Du har mest sannsynlig ikke kabel til CD-veksleren, men om du sjekker bilens utstyrsliste vil det stå der (forberedelse for CD-veksler e.l.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redsent Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Da sjekker jeg rundt for å se hva jeg finner. I aller verste fall får jeg kjøpe den ny hos koed eller noe. Må jeg da legge en egen kabel frem til radioen eller må jeg kun legge opp strøm og bare en kort stump inn til "dataen" ved veksleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Radioen i bilen din er en sølv boks som sitter bak sammen med resten av komponentene. Foran sitter det kun en "dum" skjerm. Lydsignalet kobles enkelt til radiomodulen, men CD-veksleren trenger også strøm og bus-signal, og det er jeg ikke helt sikker på hvor du finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redsent Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Da har jeg anskaffet brakett. Dog, er det noen som har peiling på hvilke kabler jeg skal bruke for å koble CD-veksleren min til selve bilen? Er usikker ettersom de kittene jeg finner er for uten TV og NAVI, og jeg har begge.. Et delenummer eller link til hvor å kjøpe de to kablene hadde vært veldig fint! Har ikke DSP, men navi og tv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Nr 2 skal du ha, såfremt du har rett årsmodell http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Touring/Europe/520d-M47/L-M/jul2001/browse/audio_navigation_electronic_systems/connection_cable_cd_changer/ Bus og strøm ligger der bak allerede. På venstre side i hjulbrønn. Du må vel å ha nr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå