Mr. Alpina Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Da er nye originale Alpina classic 19" 8,5 9,0 bestilt! Håper å ha dem innen 2 uker Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Da har det endelig blitt en liten photoshoot, har bare lastet opp det ene bildet nå som ligger øverst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Da har jeg endelig fått Alpina felgene fra tyskland Satser på å få dem montert iløpet av uken! Har og fått byttet ut den svart matte grillen med BMW Performance sin høyglans svart slik at den matcher vinduslistene [ NBCustom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Blir bra når du får de på Mye vil du ha for nyrene da? fikk ikke noe svar på fb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Mye kostet de felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 (endret) Kostet meg en god sum hos Schmiedmann Endret Juli 29, 2016 av Mr. Alpina Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 er int i felgene jeg, da jeg bytter e46 med aplina optik ! send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Mye kostet de felgene da? Får de i svergie til 10+ orginale ! mener det er rundt 35k nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Alpina selv skal ha rundt 2200€ for de jeg bestilte. Pluss moms og diverse. Det var kanskje 1000 lapp eller no dyrere å ta det gjennom en norsk sjappe, så da gjorde jeg bare det. Uten dekk. Med dekk (Michelin sport) så nærmer prisen seg 40000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 satan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Da er Alpina felgene blitt montert endelig BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 flotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Cleant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2014 Et litt bedre bilde med de nye felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Fikset litt på skinnsete på passasjer siden, da det ser ut til at noen fra tidligere hadde skrapt opp litt i skinnet. SiggenK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå