Aaasen Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Hei! Lurer på hvilke felger ville vært stilig på en bmw e39? Har en biarritz blau metallic e39 Vil ikke ha felger som ALLE har, og er det noen som selger så rop ut! Tenker litt på Vertini Riviera 19" felger da, noen meninger om de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 De er da ikke helt uvanlig? Dessuten har Gs felger som ligner. Uansett. Kjøp de felgene du har lyst på, uten å tenke for mye på hva andre har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Hvis du vil ha kule felger på 5-serie, som skiller seg ut, er det verdt å ta en titt på style 128 Men kanskje ikke interessant om du leter etter 2-3-delte kantfelger o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Har et par Vertini Hennessey 18 toms felger, litt mye innpress med 15mm spacere kan det nok bli bra på en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aaasen Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Har et par Vertini Hennessey 18 toms felger, litt mye innpress med 15mm spacere kan det nok bli bra på en E39 Pris da og er det mye dekk på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Pris da og er det mye dekk på? Tror du sendte meg PM ang. de felgene, høyeste bud er 2500, framdekka går fint en sesong til, mens bakdekka er minste laget, men går kanskje en sesong til, avhengig hvor mye du kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Mk Motorsport er det ikkje så mange som har tror eg. http://www.bmautosport.co.uk/showroom/product_info.php/new-motorsport-alloys-massive-dish-105-rear-p-225 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aaasen Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Tror du sendte meg PM ang. de felgene, høyeste bud er 2500, framdekka går fint en sesong til, mens bakdekka er minste laget, men går kanskje en sesong til, avhengig hvor mye du kjører Får se på det til jeg kommer hjem, har fått et meget bra tilbud på riviera hos Dekk1, men jeg tar kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå