Hefner Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Hei, skal over haukeligrend til fredag 18.04 men har ikke lyst til og legge om til vinterdekk.akkurat i dag vet jeg at det har snødd og vært kolonne kjøring men blir det bart/vått i kjørebanen til jeg skal rise tro. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Tror ikke du bør ta den sjangsen. Senest Torsdag 17-04 meldes det snø der oppe og det meldes minusgrader hele uka. Kommer du opp der på sommerdekk og det er uansvarlig i forhold til føre kan du risikere med rette å bli sendt hjem igjen av brøytemanskapene. http://www.yr.no/sted/Norge/Telemark/Vinje/Haukelifjell/langtidsvarsel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Jeg skal over på sommerdekk dermed basta neida, får se ann værmeldinga litt først vel, kan fort snu været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå