Stawky Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Har en BMW Performance Airbox som jeg selger da den ikke passer under org. M3 panser. Airboksen er gått ut av prod. for en stund siden og tror du skal lete godt etter noen som enda har nye. Ser de ligger i nettbutikken til Schmiedmann, men ikke på lager og der koster de 10k også. Den er i veldig god stand, men trenger nok en runde med plastikk fornyer (Ordnes nok før evt. salg.) Det er laget et hull i bunnen av boksen der det har gått en slange ned til luftinntaket i CSL fangeren jeg hadde (ca 1"), men hvis jeg ikke tar helt feil så kan org. underdel av boksen brukes. Dette skal jeg sjekke... stay tuned. Da den ikke lages lengre så har de også sluttet å selge filere for den hos Bavaria/GS, men Meca fant et som er så og si likt fra Bosch ut fra det orginale. Kjøper og legger ved et nytt filter av denne typen og delenr sånn at det kan kjøpes i fremtiden også Boksen har åpning over lykten som gjør at man hører mye mer fra motoren. Skal få tatt noen bilder av den aktuelle delen, men legger ved noen bilder under hvordan den ser ut. 2500,- + Frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Da er hele boksen demontert og skal vaske hele inn- og utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Vet du om denne passer på 325 også? Jeg googlet litt å fant ut at de har forskjellige delenr, men kan ikke se hva forskjellen skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 LMM/MAF er 2.5" på 325 men 3" på 330. Så da må det nok lagest en overgang etc for at den skal passe på 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Ok da er det jo greit, da kan jeg dessverre ikke bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Da har boksen fått en kjapp vask for å få bort det verste av skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Du kan jo uanseet legge opp noen slanger fra luftinntaket og mot luftfilterboksen, har hørt at motoren får for varm luft originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 2500 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Kan leveres på GS treffet i bud om det ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Ingen som har lyst på tøff Airbox med mye bedre lyd en org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Har du denne ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå