BMWE39turbo Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Er det noken som har prøvd biltema sitt paintwork perfection kit - black?Noken som har prøvd og har før og etter bilde eventuelt? Holder dette over tid? Ser biltema sier 1 år...Er det meningen å bruke maskin eller polere for hand? Og korleis det fungerer egentlig iforhold til litt dyrere produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gewinde Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Kunne også godt tenkt meg å få no feedback på dette produktet. Tidligere tema produkter har gått rett i dunken her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Ikke prøvd men 139,- kr er ikke mye penger for å teste om en har troen. Står et innlegg i denne tråden her som kan virke som den fungerer greit: http://bmwccn.no/forum/viewtopic.php?t=5740&p=64384 Selv tester jeg litt ut med Color Magic fra Turtle for tiden. Denne ser ikke ut til holde lenge om gangen, iallfall ikke uten annen forsegling over stift og poleringsfargen. Stiften tetter iallfall små riper en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Dette er vel et fargestoff som legger seg i porer? Neppe noe sofistikert slipemiddel, som er den eneste varige veien til rom. Jeg hadde ikke brukt penger på dette. For vanlige dødelige er Meguiars 3 stegs et svært godt produkt. Skal man dra den lenger er jeg nyfrelst på Scholl sine produkter. Det koster ikke skjorten heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Dette er vel et fargestoff som legger seg i porer? Neppe noe sofistikert slipemiddel, som er den eneste varige veien til rom. Jeg hadde ikke brukt penger på dette. For vanlige dødelige er Meguiars 3 stegs et svært godt produkt. Skal man dra den lenger er jeg nyfrelst på Scholl sine produkter. Det koster ikke skjorten heller. Om du siktet til meg angående Color Magic *BB79* er det en stift som kan se ut som en munnsminke for damer . Stiften er av hardere masse som påføres for å fylle ripene, for så påføre en fargepolering. Du har helt rett i at dette ikke er en varig vei til Rom, men for noen uker er det en midlertidig løsning. Om rippene har nesten gått ned til grunningen, kan jeg vanskelig se for meg at et annet steps produkt heller er en varig løsning til Rom. Men selvfølgelig om det ikke er for dyppe ripper kan nok vannsliping eller et flere steps produkt være veien å gå. En bør slik jeg tror, ha en tykkelse måler eller ha litt kontroll på behandling av stepene for å lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 For meg så blir det helt feil å bruke tid og penger på et produkt som kun fjerner ripene midlertidig - når man kan kjøpe et produkt som fjerner de permanent(med mindre de er gjennom lakken). Hvis man som nybegynner litt forsiktig prøver seg frem uten en roterende maskin, så kommer man svært langt med f.eks. Scholl sine produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå