Gå til innhold

Min Alpinhvite F01 Widebody. Bilder side 10.


 Share

Anbefalte innlegg

Ivrig86: det som er interessant er at det er 4,5" leppe bak og 3" leppe foran.

 

Det er i seg selv ganske mye.

 

MEN det står 5,5cm spacere på bilen, altså kunne det vært MYE bredere hjul dersom innpresset var riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gjort med motoren på denne, er det originale 245 hester eller er det dradd ut litt ekstra ;) Mener at det sto 306 hester i Finn annonsen som du linket til men det regner jeg med er tatt feil av 730d og 740d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo "jeg liker ikke hvit bil med styling og heller ikke sjuer men din var fet" minner meg om : "Liker egentlig ikke utlendinger, men du er ganske ålreit innvandrer"... hahaha :P

 

Hva har en hvit bil med innvandring og fremmedhat å gjøre? Jeg sliter med å forstå innfallsvinkelen med mindre det er å markere et skarpt skille mellom etniske nordmenn og innvandrere... hvordan hadde det slått ann om en nordmann her inne begynte å dra paralleler mellom brune biler og fargede....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, i forhold til de andre alternativene som er vist lengre oppe i tråden er faktisk de felgene som nå står på helt kurant IMO.

La de stå på en stund til du virkelig finner noe du synes skiller seg enda mere ut. Bruk litt tid på å browse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å gå for 13/14"x22 felger bak og 11/12" x 22 felger foran gjør at utvalget begrenser seg veldig til merker hvor prisene blir VELDIG fort jævlig stive.

 

Ikke noe galt med de jeg har nå, de sitter som noen skudd og er pene og se på, MEN skulle gjerne vist litt mer av bremsene og sluppet å brukt spacere   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...