Limbo Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Da ble det ny bil på meg og. Denne gangen en 116d 2011 mod med 40000km på telleren.Kjøpte den (usett) oss Bavaria Oslo, men fikk den levert til Bavaria Haugesund.Har hatt den i ett par måneder nå og må si meg meget fornøyd så langt Er ganske mye utstyr i denne, kan legge ved liste senere. Har naturligvis planer for litt diverse til bilen:Kortere antenne ✔Toning av ruter Aero takspoilerFelger Dobbel endestussFrontlippe i carbon ✔LED i AE og tåkelys ✔Mapping Så noen bilder (kjapt og galt med mobilkamera..)Ny antenne, kjøpt på Bavaria Haugesund Gamlebilen 320 e46 Vet ikke helt hvilke felger jeg skal ha, har lyst på 19" men ser noen mener at bilen blir for høy. Og så vet jeg heller ikke hvilken endestuss jeg vill ha, har tenkt litt på schmiedman sin, noen som anbefaler denne?Bare å komme med forslag, setter stor pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Gratulerer med pen 1'er! Må si meg veldig enig i planene dine, er ikke så mye som skal til for å løfte utseendet på disse, endestuss og felger gjør mye, synes jeg Har du vurdert LED i AE og tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Takk for det Ja led i ae og tåkelys hadde kanskje vært noe... er dette noe man får godkjent? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 LED er ikke noe problem nei, lov som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Da skal jeg føre det opp på listen Har du noen anbefalinger hvor jeg kan kjøpe pærer? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 GS-Bildeler har dette settet til AE-ene, koster litt, men jeg har slike på min bil (kan se bilde i tråden min) og jeg er veldig fornøyd! Når det gjelder pære til tåkelys så vet jeg ikke hvilken type jeg har i min, har ikke sjekket, men det finnes noen tråder om det her inne. Noen har opplevd å få feilmeldinger etter at de har montert "billig" LED i tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Var ikke så gal pris på det der, da Tror det må bli ett sånt settKikka på tråden din også, ble jo bra det med de lysa absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Pen bil dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Tusen takk for det Noen som vet hva disse felgene her heter? Sto på en 118d på Bavaria Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Er du fra haugesund også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Er vel noe m3 csl kopi felger. VMR har sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Flott bil ja blir bra med planene. Sjekk LED tråden før du bestiller lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Er du fra haugesund også? Jeg er fra Bømlo Er vel noe m3 csl kopi felger. VMR har sånne Åja, får se om jeg finner noe slik, syns de passa ganske bra på 1 serie Flott bil ja blir bra med planene. Sjekk LED tråden før du bestiller lys Det er en tråd for det ja.... det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 kul 1'er jeg gikk selv fra e46 til 1 serie og har ikke angret på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Tusen takk for det Ja, er ingenting negativt og si på overgangen Noen som vet hvor mang kan få tak i carbonleppe til fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå