bmwgreg90 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Miltek har catback eksos. Det skal gi disel lyden et løft. (Sjekk Youtube) Når det gjelder sommerfelger så er valget ikk så enkel til 1 serie. Hartge felgene kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Ja, virker ikke dum den Miltek eksosen. Men det er vell til hele veien, er begrenset hvor mye jeg gidder og bruke på eksosanlegg til en 1,6 kan du si Men når det kommer til felger har jeg tenkt litt på BBS LM, men samtidig føler jeg dette er litt oppbrukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Jeg synes de felgene er flotte på enern (også). Blir aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Parts&retards har eksos til 12k (catback mitek) Umt.com.pl har det til ca 6k. Eller så har schmiedmann endestuss, spørs på leveringstida hos di da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Blir nok bare endestuss. Kanskje med bakerste lyddemper. Ønsker bare litt mere lyd fra eksos.Erfaring med leveringstid oss Schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Varierer VELDIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå