rolfi Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Håper så mange som mulig kan ta med seg sin BMW og komme på dette! Det er én uke igjen, så denne helgen er en perfekt anledning til å polere bilen før treffet! Vi reserverer plassene som er merket med rødt her: Blir det trangt om plassen, skal vi alltids klare å fikse noen parkeringsplasser til Har lagt ut litt mer om det på http://rogaland.bmwccn.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Nå er det bare 2 dager igjen! Både storm og yr melder om nydelig vær. Storm: 10 grader, skyfritt, lett bris yr.no: 9 grader, skyfritt, svak vind https://www.facebook.com/events/1430469640535603 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Så da satser vi på 19 grader og rosa nese og panne rolfi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Hadde håpet på overskyet siden jeg ikke har fått vasket og polert bilen pga sykdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Regner med du kommer likevel? Vi med røde biler må jo stille opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Jeg kommer ja, kan jo ikke gå glipp av det uansett! Blir bra dette awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 KJEMPEBRA oppmøte! Tusen takk til alle som kom! Bilder finnes her: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.771820119509391.1073741828.231458153545593&type=3 Totalt stilte det over 450 biler av forskjellige merker. Over 50 av disse var BMW, og 8 av disse stakk av med pokaler i forskjellige klasser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Upåklagelig oppmøte altså! Sinnsykt kult at ca. Hele østfløyen blir dominert av masse flotte BMWer Takker for et flott treff. Ja jeg har blitt rosa både på nese og panne rolfi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Upåklagelig oppmøte altså! Sinnsykt kult at ca. Hele østfløyen blir dominert av masse flotte BMWer Takker for et flott treff. Ja jeg har blitt rosa både på nese og panne Samme her! Og solbrilleskille StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Type vaskebjørnlook her og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå