Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nå av kontakten på trykkføleren fremme på høyre side i motorrommet å da startet jaggu vifta i frongten å gikk med et syyyykt turtall. Når jeg plugger i kontakten igjen så slakker vifta ned og stopper samtidig som klimakompressoren starter å går i ca 5 sek. Kan det virkelig være så enkelt som at trykkføleren er ødelagt?

Skrevet

Far min si vifte funker ikke heller, ac funker da, selv om vifta ikke går. Skal prøve å koble fra sensoren.. Eller vent litt, mener å huske der ikke er strøm i kontakten en gang, skal vel være strøm konstant i de tykke ledningene?

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Skrevet

Jo jeg har strøm konstant i den ene av de to tykke ledningene til vifta. Noen som har byttet denne trykksensor'n noen gang? må vel tømmes for gass, men går det å få gassen over på det apparatet som de fyller gass med på verkstedene, for så å bytte sensor å tilbakefylle samme gassen om dere skjønner? :)

Skrevet

Kan være det går an å skru ut sensoren, mulig det sitter en ventil under, type dekk ventil eller noe.. :) De bruker vel vanligvis og tappe av og fylle på igjen den de tappet av, + det som ev. Mangler. :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...