teexeln Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Tok nå av kontakten på trykkføleren fremme på høyre side i motorrommet å da startet jaggu vifta i frongten å gikk med et syyyykt turtall. Når jeg plugger i kontakten igjen så slakker vifta ned og stopper samtidig som klimakompressoren starter å går i ca 5 sek. Kan det virkelig være så enkelt som at trykkføleren er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Far min si vifte funker ikke heller, ac funker da, selv om vifta ikke går. Skal prøve å koble fra sensoren.. Eller vent litt, mener å huske der ikke er strøm i kontakten en gang, skal vel være strøm konstant i de tykke ledningene? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Jo jeg har strøm konstant i den ene av de to tykke ledningene til vifta. Noen som har byttet denne trykksensor'n noen gang? må vel tømmes for gass, men går det å få gassen over på det apparatet som de fyller gass med på verkstedene, for så å bytte sensor å tilbakefylle samme gassen om dere skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Kan være det går an å skru ut sensoren, mulig det sitter en ventil under, type dekk ventil eller noe.. De bruker vel vanligvis og tappe av og fylle på igjen den de tappet av, + det som ev. Mangler. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Ja det hadde jo vært kjempekjekt hvis man kan bytte sensoren uten å tømme anlegget for gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Kan oppdatere her å si at jeg har fått byttet trykksensoren nå, å nå fungrer alt som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Gikk det an å skru av sensoren uten at gassen kom ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Næi desværre. Måtte ha ny runde med gasspåfylling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Kipt da.. :/ Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Jo var det men nå er jeg bare glad for at det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå