Monge92 Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 hallo, Har en Bmw e39 Turning som jeg akkurat byttet knirkeforing på.. men så når jeg skulle montere dette sammen gikk det bra helt til jeg kom til bærearmen. får den ikke til å treffe ved hullet på knirkeforinga. noen forslag hvordan jeg skal løse dette problemet? (Bak på vesteside)
quandt1960 Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 du kan prøve å jekke opp hele opphenget litt
Alpejohn Skrevet April 25, 2014 Skrevet April 25, 2014 Slipp ut lufta fra luftputa om du har nivåreg. Men koble fra batteriet først så ikke kompressoren starter.Du kan løsne ene slangen under vangen ved siden av batteriet bak, sitter en skjøteboks under der, mener det var 10mm fastnøkkel, så løser du litt på den siden du skal tappe. Mener blå var venstre og rød var høyre, men det finner du på nett, eller ved og se hvilken side slangene går til. Kan være skikkelig dritt og få på plass om alt står i spenn, men med lufta ute er det mye enklere.
Monge92 Skrevet April 25, 2014 Forfatter Skrevet April 25, 2014 hehe. takker får alle svar kom på at det kunne være spenn der i morrest så nå fikk jeg montert alt hadde jeg bare kommet på dette igår så hadde jeg slippi å plagdes hehe men takk ueansett
Alpejohn Skrevet April 25, 2014 Skrevet April 25, 2014 Er ikke så enkelt og få på plass med spenn nei, sleit med det første gangen selv. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
Monge92 Skrevet April 25, 2014 Forfatter Skrevet April 25, 2014 hehe man brukes å plages en gang så går det bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå