Nyheim Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 blir bare bedre og bedre! du hakke vurdert å få nakkeputer i baksetene også? ser faktisk mye bedre ut med de! Yep ehm, usikker på nakkeputer, får se hva tiden bringer. Bilen er hvertfall ute og har vært på firehjulskontroll Kommer update på det senere idag Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Klokka 07:59 i går var jeg på mekonomen og fikk henta den siste eksospakninga siste brikken før bilen skal ut. Eksosen er nå montert samt de siste stab-stagene under! Vinterdekka bolta fast og bilen kan takes ned fra bukkene og stå på egne bein for første gang på hele 6 mnd! The gates have been opened! Tatt etter de første 10 minuttene med prøvekjøring Alt fungerer greit foruten at håndbrekket må strammes litt opp Easy fix. Ellers så kan jeg nå nevne at girkassen girer fint, men har neppe gått 150.000, kan komme liten dunkelyd iblant fra kassa mellom 1 og 2 gir. Ellers så funker den bra! Ble bedre å bedre jo mere jeg kjørte med den. Så da var det bare å kjøre hjem, parkere den i en times tid, så rett på firhjulskontroll Et par flere bilder for de som vil se det. Ser litt høy ut på ræva på de bildene under her, men det kommer av at den står skrått Firehjulskontroll Får vel komme med en lydvideo når tiden strekker så langt. Ble kvass lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Angrer på at jeg ikke fikk tatt bilde av regndråpene på nypoleringen... var tøft, men fryste på over natta så fikk en kul effekt i mårres Ellers så var batteriet mitt defekt, så det kokte og dannet en forferdelig damp og lukt av rotten egg. Ble svimmel og kvalm og av å kjøre bilen, så fikk låne et batteri av en kompis, da forsvant problemet umiddelbart Var på biltema i dag og kjøpte nytt. Rått å kjøre rundt i den bilen når man vet alt som har blitt gjort. Endret Desember 11, 2014 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Gratulerer! Må være en utrolig god følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 gratulerer så mye! må være en uffattelig deilig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Endelig litt bilder av en ferdig på hjulene utrolig flott arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Gratulerer! Må være en utrolig god følelse gratulerer så mye! må være en uffattelig deilig følelse! Endelig litt bilder av en ferdig på hjulene utrolig flott arbeid Takk for det gutter! herlig feedback Har allerede lagt de neste planene for bilen: - Oransje blinkers skal prøves - Vanos skal få seg nytt lager og nye pakninger (til våren) - Forstilling skal overhales på linje med bakstell (til våren) - Også ligger det en liten tanke på kompressor Endret Desember 11, 2014 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Gratulerer Flott arbeid du har gjort med bilen! Liker planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Gratulerer Flott arbeid du har gjort med bilen! Liker planene dine Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Oransje blink blir bra! Kompressor? Så m3 planene er lagt litt på hyllen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Oransje blink blir bra! Kompressor? Så m3 planene er lagt litt på hyllen? Nei, M3 planene er like store som før williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2014 Batteriet jeg kjøpte var såklart for høyt... men like greit, for da invisterte jeg 100 kr extra i et sølvkalsiumbatteri Mindre på størrelse, mere ampere. Ellers så har jeg litt motorproblemer faktisk, går veldig ujevnt iblant, og hvis jeg stopper og starter er den fin igjen. Må være noe elektrisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Batteriet jeg kjøpte var såklart for høyt... men like greit, for da invisterte jeg 100 kr extra i et sølvkalsiumbatteri Mindre på størrelse, mere ampere. Ellers så har jeg litt motorproblemer faktisk, går veldig ujevnt iblant, og hvis jeg stopper og starter er den fin igjen. Må være noe elektrisk? Hvordan er disse biltema batteriene i mye kulde? Blir kanskje som andre blybatteri? Har det selv i min, men er noe skeptisk hehe.Ikke alltid så greit å finne ut av slike elektriske problemer nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2014 Hvordan er disse biltema batteriene i mye kulde? Blir kanskje som andre blybatteri? Har det selv i min, men er noe skeptisk hehe. Ikke alltid så greit å finne ut av slike elektriske problemer nei Har hatt det på en 318is jeg har eid tidligere, og funket greit i veldig kalde temperaturer Er det sånn at du ikke får start, så er det jo 3-4 år med garanti på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Har hatt det på en 318is jeg har eid tidligere, og funket greit i veldig kalde temperaturer Er det sånn at du ikke får start, så er det jo 3-4 år med garanti på de. Aah ja er vel som andre blybatteri, neste steg blir kanskje gelé, hvis man vil ha bedre.Men planlegger ikke så mye Sverige tur med den akkurat der blir det fort 30 minus etter nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå