Nyheim Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Jeg har noen BBS RZ429 17x8" om det skulle være av interesse Pm om du vil ha noe bilder. Skal gå i tenkeboksen litt så kan jeg sende deg en PM Plan var i grunn 10" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Stille akkurat nå da jeg er offshore, men har kommet noen deler som sota sideblink, sorte dørkmatter, og litt forskjellig.Får kompis på besøk med samme bilen når jeg kommer hjem, han har chip som skal monteres Et lite bilde av herligheta santho96, turbina10 og Bimmer fan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Stille akkurat nå da jeg er offshore, men har kommet noen deler som sota sideblink, sorte dørkmatter, og litt forskjellig. Får kompis på besøk med samme bilen når jeg kommer hjem, han har chip som skal monteres Et lite bilde av herligheta Hva slags Chip ? Dinan? DME ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Hva slags Chip ? Dinan? DME ? Det husker jeg ikke... sjekker det opp når han kommer Tror det er en chip som egentlig er tilpasset 98 oktan. Chipper ikke for effekt. Bare for å få opp turtallsperra, men den er ganske høy på bilen fra før av så lurer på om en av de forrige eierne har chippa den. Time will tell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Pen bil Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Pen bil Sent from my iPhone using Tapatalk Takk for det Bra folk liker den turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Drittøft!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Går sakte men sikkert fremover... var hjemme i 2 dager nå for avvente av ny utreise, så sitter på flyplassen nå påtur ut i nordsjøen 1 uke til Men fikk noen varer igår. Sorte blink, sorte koed dørk-matter, sorte ///M pedaler også har jeg kjøpt ny girkasse med bare 150k bak seg. Bilder av mattene og pedalene kommer I tillegg til E36'en så har jeg en E46 jeg har kjøpt M-tech 2 front til, ink sorte blink, carbon grill, og sorte sideblink. Så har en utgift og jobb der og. Fikk montert blink og grill igår. turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 God dag! Har fått totalt rengjort bilen innvendig idag, og fått inn de nye mattene Ble veldig fornøyd med resultatet. Skulle hatt svart bunn i bilen, men det kommer kanskje med tiden. Har også de svarte m3-pedalene liggende, ikke montert riktig enda. Noen bilder: eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Ble kjempefint ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Deilig med plettfritt interiør/ekstriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Ble kjempefint ! Deilig med plettfritt interiør/ekstriør Jo takk Det er ganske velholdt! Skal ta en dag jeg har god tid å smøre de inn med swissvax Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Var under bilen igår for å sjekke subframen. Syns egentlig gulvet såg ganske bra ut Men snart skal bilen opp på 4 bukker, og da blir hele drivlinja tatt ned. Det som skal byttes er girkasse, clutch, og alt av foringer der. Mellomaksling, opphengslager, diff, og travers. Så skal alt av foringer der byttes til powerflex, og kanskje hele diffen blir bytta til en med sperre Bilder av subframe: Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Fin bil du har. E36 er en bil jeg liker godt. Så ta bilder i vilden sky og legg ut etterhvert som du gjør noe med den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Misunner vader setene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå