Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsåvidt enig med deg, men fordelen med justerbart er att da kan man få det som man vil, men så lenge man "treffer" på fjærene man kjøper så er det like greit som noe annet, men kjedelig og måtte kjøpe flere sett for og treffe ;-) men vis din der var mellom 30 og 35mm, så tror jeg ikke det er noe fare og gå for 40, vis jeg finner det på noen av de anerkjente merkene der, så da blir det senk etterhvert nå som 20" kommer på plass :-)

Skrevet

Som regel finnes det såpass mange varianter og høyder at det sjeldent er et problem, men om man ønsker veldig lav bil, er ofte justerbart eneste alternativ.

Ellers er jeg jo enig i at det hadde vært fint å kunne justert det "perfekt", men jeg synes ikke prisen forsvarer dette for min del (om man ser bort i fra jallamerkene naturligvis).

Skrevet

Du Anfinn så har litt peiling på dette: trur du det er mulighet for 50mm framme med 245.30.20 et20 eller et5 (alt etter spacer)

Eller kan det bli for høge dekk?

Skrevet

Jeg tror ikke det vil bli noe problem, men jeg har ingen erfaring med det. Jeg har samme dekkdimensjon selv foran, men med ET18, og det er ingenting som tyder på at det bør være noe problem om bilen er lavere.

ET5 tror jeg derimot er i minste laget.

Skrevet

Har Et15 nå etter 5mm spacer og skulle gjerne hatt de lengre ut også men...

Lurer faktisk på om det er 245.35.20 faktisk og ikkje 30 profil...

Meeen over til saken: ser di har Autostyle coilover på bs til e61 framme til gibortpris 1750,-

Kan de være verdt å prøve iforhold til H&R fjører?

Har ingen erfaringer med senka familietanks ;)

Skrevet

Jeg har sett andre her inne har hatt litt problemer med den dekkdimensjonen, selv uten noe særlig senk, men om alt "klaffer" med tanke på innpress og slikt vil det nok kunne gå.

Jeg holder meg langt unna slike jallamerker, så min stemme går til tradisjonelle fjærer, men om du vil så er det jo bare til å prøve. :)

Skrevet

Hartge senk er dessverre ikke å få tak i til e61 520 DAT lenger, kun og få tak i til 6 sylinderet bensin og diesel motorer! Fått svar fra Strandveien auto nå nettopp! Noe som er veldig synd, da bilen din pure_stig har en veldig flott høyde!! Samtidig som de staggene bak var veldig praktiske! Er vel kun 30mm og få tak av hartge? Rart denne nesten ser litt lavere ut en din awt? Men din var vel ikke tatt bak enda? Og det kan vel ha en innvirkning?

Skrevet

Får ikke taki til e61 520 mer?

Da var jeg heldig skjønner jeg som fikk taki i fjor høst..

Syns selv det er helt perfekt senk.

Usikker på mm da jeg syns den senket mer enn oppgitt. ;)

245 30 20 + 295 25 20 jeg kjører med.

Skrevet

Det stemmer det.

Jeg så jeg hadde glemt å svare deg over her, men jeg har AC Schnitzer-fjærer, og det er nok grunnen til at min ser høyere ut. 30mm fra en produsent tilsvarer ikke alltid 30mm fra en annen.

Skrevet

Ok, takk :-) jeg for min del kommer nå til å kjøpe H&R 35mm fra GSbildeler, så får håpe høyden blir grei! Håper er att dekkene skal gå ganske jevnt med skjermbuer uten noe særlig glippe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...