Gå til innhold

Freakshow´s Bmw E46 330iat


 Share

Anbefalte innlegg

Så bra ut det :D Tar du min også når du er så godt i gang? :P

Kjekt du ikke har hvite blink som de fleste andre har :D

Haha jajaja selvfølgelig! Bare gi meg en løftebukk og ordentlig verktøy så gjør jeg det! [emoji106]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jajaja selvfølgelig! Bare gi meg en løftebukk og ordentlig verktøy så gjør jeg det! [emoji106]

Ja det blir litt kjedelig med hvite [emoji12] har litt sånn fetisj for oransjebliklys xD men synd det kler alle andre farger en sølv bedre -.-

Ja det gjør det [emoji12] bare ta deg god tid og pass på at du har alt av verktøy du trenger xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er blodfan av gule blinkers jeg også! :D Haha, jobber på Falck, så tilgang på verktøy er ikke noe problem, pågangsmot og kunnskap derimot :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjekt med løftebukk ja :P

Ja det skal jeg love deg xD

Er blodfan av gule blinkers jeg også! :D Haha, jobber på Falck, så tilgang på verktøy er ikke noe problem, pågangsmot og kunnskap derimot :P

Skjønner jeg godt! Det er jo tøft! :D

Pågangsmotet er litt værre med ja [emoji23] men kunnskapen den kommer :) bare se litt på YouTube videoer ^^ hjelper fælt [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skevmontert topplagre?
jge trur det er muttern jeg altså! :P faen skal jeg bruke for å få stramma det skikkelig? trur ikke jeg får en fastnøkkel ned der med umbrako oO

 

og som nevnt tidligere, så trudde jeg at en abs sensor var gåen men neida. feilkodene forsvant plutselig i dag oO kan hende det bare var no dritt som hadde festa seg i de ellerno? oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABS kan komme og gå pga dårlig kontakt, ja! Er enkelte som tar de ut og renser. Personlig ville jeg latt de være til det ble plagsomt/permanent. De kan ryke veldig lett ved demontering. Hehe.

Ja, kanskje teit sagt :P hvis ikke det er strammet skikkelig, vil ikke topplagre hvile på kanten på stempelet, men ligge skjevt=klunk og skjev hjulstilling.

Noen ganger går det å sette bilens vekt på fjærbein og stramme med muttertrekker, noen ganger går det å montere hele fjærbeinet før det monteres i bil (med fjærklemmer osv.,) og noen ganger får du en drittmutter som sitter kubb, før den er helt nede/strammet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

topplagrene er da godt festa i demper tårna, så må være fra demper til lager de er løse. men demperen altså sjølve "stempelet" vrir seg når jeg strammer, så må vel få tak i et spessielt verktøy eller en spessiel type kopp jeg kan trø neddi mens jeg har umbrakoen der ! :P ellers så kan jeg jo også eventuelt bare prøve og stramme de nå som den står på bakken ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeah trur det! :) aldri galt å trippelt sjekke at alt er som det skal ^^
men skulle jo helst fått bytta bak snart også! men er serriøst redd for å bytte mtp hvordan det gikk foran >.<
 

haha neida men det blir nok bra ila vinteren! ;) regner med det er veldig morsomt å kjøre småtrimma 523! sitter fortsatt å sikler på finn etter de sjøl! :P men lommeboka nekter! :P kjærringa også for den saks skyld! :P vil ha hus først og hu har da et godt poeng! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ganske godt ut av det mtp prisen på strøkne 330 coupeer vs godkjente ombygde M5er. Hehe. Ikke minst når det er litt å ta tak i på den. Snart gjeldsfri uansett og klar for hus :) Gjaldt bare å unngå nyere M3er og M5er i denne omgang. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...