Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Tviler ikke Var uvant for meg i starten, gikk fra en 6'er diesel på 210hk til en 4'er bensin på 143hk! Men ble overrasket hvor sprek den faktisk var. Lett bil, og den funker greit til mitt bruk Blir nok grommere motor med tiden! hehe ser den ja har jo 530D i tillegg så kan si at 330n går noe bedre en god del lettere selv om begge er touringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 Da har jeg lagt om vinterdekkan på på bbs felgene. Viper et eller Anna crap Ser noe bedre ut med bbs felgene ^^ Også fikk jeg denne i posten i dag ^^, Da var det bare å vente på resten Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Da fikk jeg pakken fra koed! Og delene blir bytta i helgen siden jeg har fri helg ^^, Også få bilen på etterkontroll i løpet av neste uka ^^, Pakken Matte sett ^^ Bagasjeroms matte ^^ Forstillings deler ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Nice!! SNØ! Hvor er det snø NÅ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 hehe bor i kirkenes vært snø her i 2 uker sånn sirka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 hehe bor i kirkenes vært snø her i 2 uker sånn sirka Åja DET forklarer en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Yes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Misunner deg snøen! Ble bra med BBS felgene på vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Misunner deg snøen! Ble bra med BBS felgene på vinter Fult forståelig! perfekt drifte vær [emoji41] Ja syns det! Mye bedre en de andre felgene hvertfall Tips til nye sommer felger noen? Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 Bytta bærearmer, stabstags foringer med "kyllingbein" og bytta termostat i går/dag glemte selvfølgelig å ta bilder da oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Bytta blinklys foran i dag ^^ Før ^^ Etter ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Fikk enda en pakke fra Ebay i dag Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 14, 2014 Forfatter Share Skrevet November 14, 2014 Angel eyes? Yeah baby yeah! fikk pakke med led inteiør lys i dag også så monterte det i stad ^^, skal få tatt skikkelig bilder i neste uka når jeg har fått eu godkjent bilen og montert på AE og us blink Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 Yeah baby yeah! fikk pakke med led inteiør lys i dag også så monterte det i stad ^^, skal få tatt skikkelig bilder i neste uka når jeg har fått eu godkjent bilen og montert på AE og us blink Sent from my iPhone using Tapatalk Yeess!! Kjør på med bilder Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå