Sondre Wold Skrevet April 28, 2014 Skrevet April 28, 2014 Heisann, Var på Eu Kontroll med min BMW for ei stund sia og fikk vite at den ene demperen forran er gåen. så jeg har tatt den av og det er altså en Sachs demper med kode 1021137612A31.31-1093644 som er der. Hvor får jeg tak i disse demperene ? Står jo Bmw på de så er vell en original del ? Selvom det er senkesett? Må og ha begge to nye forran.
Alpejohn Skrevet April 28, 2014 Skrevet April 28, 2014 Bmw bruker sachs ja, og da får du de naturlig nok hos bmw. Men sjekk opp delene på bmwfans.info, og finn delenummer, om det er orginale m-tech støtdempere koster dem en del pr stk. Det er mulig og kjøpe sachs dempere tilsvarende de orginale, bare uten bmw merke på til en rimeligere pris.Kan for eksempel sjekke car-parts24.com, koster 40euro i frakt uansett hva du bestiller, tar ca ei uke for levering med dhl, og de trekker fra tysk moms så du kun betaler norsk moms. Har handla mye der, kjempe service. Eller du kan sjekke koed.no og gsbildeler.no, men der er nok prisen ganske mye høyere..
Sondre Wold Skrevet April 28, 2014 Forfatter Skrevet April 28, 2014 Takker for svar, Fant delen på Eurodel.no. Koster 1200 Per stykk ca.
Otis Skrevet April 28, 2014 Skrevet April 28, 2014 Jeg kjøpte fra koed noen år tilbake for 800,- stykket. Har du sjekket der?
Alpejohn Skrevet April 28, 2014 Skrevet April 28, 2014 Den sachs demperen jeg får opp til min bil som koster 1144,- er for standard understell, den som er til m-tech understell koster 1500,-. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå