Gå til innhold

Hva slags skinn finnes til e61 delskinn?

Apeloff
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Finnes det nappaskinn i delskinn på e61? I følge selger da jeg kjøpte bilen så sa han "det var oppgradert skinn" i bilen! Og nå som jeg har sett litt forskjellige biler så ser jeg flere har litt "grovt" skinn, men i min er både skinnet på rattet, midtkonsoll og seter helt glatt og veldig mykt og behagelig om jeg må si det rett ut :-) Men bakdelen er att det kan virke som om det kanskje blir veldig lett sår i det!

Så det jeg lurer på er dette Nappa skinn da? Eller kan det alikevel være Dakota skinn? For det er vel standard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å si. Jeg hadde en gang en E61 med komfortstoler i delskinn og det var i hvertfall mer ru enn på dine seter. Men, jeg synes heller ikke det helt ser ut som nappa heller. Det virker enda glattere og kanskje blankere slik jeg husker det. Sømmene ser også noe mer ujevne ut på dine seter enn jeg mener å ha sett før. Skal ta bilde neste gang svigers er innom med sin E60. Stikk innom en forhandler og oppgi chassinr så får du komplett utstyrsliste og kan si hva det er. Post svaret her da :) Fant ett på nett som gir et inntrykk. attachment.php?attachmentid=912536&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innenraum: St/le Flashlight/saddle/anthrazit (GGAT)

Er det eneste som står som interiør. Uten att jeg skjønner noe av det ;-) det att sømmene er ujevne er nok dessverre litt "lureri" av bilde, men kan slenge med ett lite nærbilde av på døra..

post-76073-0-02503200-1399148044_thumb.j

Men som du sier, så ser det mer blankt ut på det du postet, eller så ser det veldig likt ut i strukturen! Det med blankhet kan vel være noe med hva skinnet er behandlet med i senere tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...