Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei, bare glad jeg fikk levert bilen tilbake. Men jeg må si en ting, bilen var ikke strøken. takluke som ikke fungerte riktig, løs forskjerm, masse små rustfelkker og små klatting med lakk her og der. innsugsbelgen var råtten og det samme var viftreima. rart den ikke ble bytta sammen med vifteclutchen. 

Skrevet

Da vet ikke jeg hva den bilen har vært igjennom siden jeg leverte den ifra meg! for en ting er sikkert, den var IKKE slik da jeg ga den fra meg, hva du / andre har gjort har ikke jeg kontroll på men må si jeg er svært skuffet over at det var slik det skulle ende med den :/

Skrevet

Da vet ikke jeg hva den bilen har vært igjennom siden jeg leverte den ifra meg! for en ting er sikkert, den var IKKE slik da jeg ga den fra meg, hva du / andre har gjort har ikke jeg kontroll på men må si jeg er svært skuffet over at det var slik det skulle ende med den :/

Finner også dette merkelig.

De gangene jeg så den nede på Fevik VAR den fin.

Jeg studerte den flere ganger da jeg virkelig likte den bilen.

Veldig synd det skulle ende opp sånn med den.

Er det noen som vet om de har fikset den igjen?

Lå vel på Finn til samme pris som sist ,så noe må de ha gjort....

Skrevet

Ikke vet jeg heller hva som har blitt gjort, for jeg rakk ikke å gjøre noe med bilen siden den røk på tur hjem :P Ser at bilen har blitt fikset igjen å ligger til salgs på finn, men annbefaler ingen å kjøpe den bilen for den prisen den er satt for. I mine øyner er bilen vert 100 000 på en god dag. Det er i mine øyner!. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...