Sonora Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 1. sett bilen i N 2. Ta grep på girkula med begge hendene 3. Dra rett opp 4.Putt på ny girkule. 5.Sørg for at knappen bak på girkula fungerer og låser seg i P 6. Nyt din nye girkule og ta deg en pils.
Sonora Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 Flott må knappen holdes inne men den tas av? Kan gjøre det for sikkerhets skyld men funker uten å holde den igjen også Bare dra sikkelig opp og med to hender
ww2 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Skrevet Mai 6, 2014 Ikke slå deg selv i trynet Hehe det gikk heldivis bra Mysemannen reagerte på dette 1
lagunilla Skrevet Mai 6, 2014 Skrevet Mai 6, 2014 Det sa jeg og.. Hehe:-) D.Toft og ww2 reagerte på dette 2
Sonora Skrevet Mai 6, 2014 Skrevet Mai 6, 2014 Bare ett av girkulens mange offer. Jeg husker min kompis som skulle bytte girkule på sin Audi 80. Var av typen MOMO og i aluminium og den dro han rett opp i frontruta knust rute og den nye girkula ville ikke passe icemanM5 reagerte på dette 1
Morgan Alexander Nilsen Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 jeg vet denna saken er litt gammel men jeg skal bytte på min e39 aut. men jeg vil ha på en helt annen gir kule er det mulig å sette på hva som helst? eller funker ikke det med knappen??
Sonora Skrevet August 11, 2014 Skrevet August 11, 2014 jeg vet denna saken er litt gammel men jeg skal bytte på min e39 aut. men jeg vil ha på en helt annen gir kule er det mulig å sette på hva som helst? eller funker ikke det med knappen?? du kan sette på det du vill , men sikkerhets knappen vill dermed ikke fungere.
SweetBMW Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 Det sa jeg og.. image.jpg Hehe:-) HAHAHAHAHAHHAAHHA ere mulig Trodde aldri jeg skulle få se noen som hadde gjort dette såpass ille. -Roger- reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå