williamwiers Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 (endret) Kjøpte meg då min første bil for ca. 3 uker siden Endte opp med en e36 320 coupe med bare 130000km (bekreftet med tideligere eier i tyskland)på telleren! Bilen er en 1995 model som i 2006 ble importert til Norge. Bilen er av madeiraviolett-metallic farge, som har fått simons effektanlegg, KN powerfilter og stag mellom dempertårnene framme av tidligere eiere. Interiøret er lyst stoff som er litt slitt i førersetet og skittent. Elektriske vinduer og takluke på bilen. Bilen er ikke EU-godkjent pga kjente feil: -Håndbrekk tar ikke på høyre side (x) -For mye eksoslyd (x) -Feil innpress på felgene (x) -Bremserør(x) -Bremser framme (x) -Sveise litt rust(x) -Div lys(x) -Bøyd bærearm(x) Lager denne tråden for å få tips og triks Også er det aldri feil med litt skryt! Eg er lærling som elektriker Så ikke rakettfart då det ikke er verdens beste lønn Planen er først å få den godkjent og på med skilter(levert inn), så blir det å sleppe bilen ned på på bakken med noen coilovers og felger Har planer om følgene: (Kan fårekomme endringer etterhvert) -Supersport Black Evolution(x) -Felger 16-17-18" (BBS RS) -Oransje blinkers(x) -Grøftelys(x) -Ny diffuser til bakfangeren (x) -Nye framlykter (x) -Ny frontfanger(x) -CSL bakluke? -Vader(x) -Ta det som er av rust på hjulbuene bak(x) -Nytt ratt (x) -Fjerne "pynte" biltema bryterene (x) -Fjerne 3 autopass (x) -Bytte di blåe pærene inne i coupeen bak (x) -Led skiltlys(x) -Nye baklykter(x) -Luftekanal fra frontfanger til frambremsenen (x) -Ny innsugsbelg(x) -Luftfilterboks(x) -Topplagerplater framme med camber justering(x) -Forsterket topplager bak -Camberstag bak(x) -Preface grillramme (x) Her ser du rattet er utslitt og "jalla" bryterene som er til "pynt" Frontlyktene som må vekk, hvite blinklysene og grøftelysene som mangler.. Stag og KN powerfilter Her ser du di blåe interiørlysene.. Knekt diffuser Vask og med "reserve" vinterdekkene med rett innpress Nye lykter Nye lyktene montert Sommerfelgene eg fikk med bilen Fant fort ut at eg må ta noen bilder av interiøret Endret Mai 21, 2017 av williamwiers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Følger da med her, blir bra med planene! trenger litt flere gromme bmw'er i os Mmm.bimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Følger da med her, blir bra med planene! trenger litt flere gromme bmw'er i os Takktakk Ja, komt en del bmw'er i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Kommer til å bli bra denne (Y) Riktige planer iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Kommer til å bli bra denne (Y) Riktige planer iallefall Håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Grei bil Kjør på med org. luftfilterboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Herlig førstebil angrer litt selv på at jeg ikke gikk for rekke seksern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Grei bil Kjør på med org. luftfilterboks Takker har tenkt på det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Herlig førstebil angrer litt selv på at jeg ikke gikk for rekke seksern Takktakk ja, herlig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Stilig førstebil detta Bli bedre og bedre jo mer av planene som blir gjort Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Stilig førstebil detta Bli bedre og bedre jo mer av planene som blir gjort Følger med tusentakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Då er bremserør i kobber osv kjøpt inn blir sikkert å starte på det til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Ser ut som en flott bil litt nedpå nå så er du på god vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 om du følger planen din blir det en grom e36! men ikke med m3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Ser ut som en flott bil litt nedpå nå så er du på god vei Takk ja, ufo sånn som den er no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå