williamwiers Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Yes Har denne her; http://bimmers.no/topic/788837-m6-bl%C3%A5-med-r%C3%A5-styling-og-felger/ Fett! har sett denne "live" før Simeeen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Fått på diffen idag, lite og dårlige/mørke bilder men var det eg hadde tid til idag men er vell bedre enn ingenting funker smertefritt igjen Mørkt og aleine i garasjen De neste planene for bilen no er nye grøftelys(ødelagte fester på de gamle..), få på luftekanalene til frontfangeren, få tak i camberstag bak(ser ene nedre bærearmen ikke er så god lengre..), nye baklykter(skrik ut om noen han noen strøkne!), og klargjøring for vinteren.. Skal prøve å bruke den minst mulig i vinter! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simeeen Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Når jeg ser hvor fet du får en e36 til å bli, får jeg lyst på en sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Når jeg ser hvor fet du får en e36 til å bli, får jeg lyst på en sjæl! Hehe, takker e36 er utrolig fett med litt rette modsa e90 er jo grisekult det og! Måå ha en e9x en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Veldig fin bil Takk skal du ha ser ihvertfall bedre ut enn når eg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Fikk de nye grøftelysene idag blir å montere de og luftekanalene i frontfangeren til helgen/evt i morgen Men så er det store spørsmålet, gul eller sotfilm? Synst gulfilm er kulest når man ikke har på grøftelysene, mens sot er finere når de er på liker ikke det gule lyset fra grøftelysene... hva synst folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Fin bil du har! Mange fine modifikasjoner. Her må jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Fikk de nye grøftelysene idag blir å montere de og luftekanalene i frontfangeren til helgen/evt i morgen Men så er det store spørsmålet, gul eller sotfilm? Synst gulfilm er kulest når man ikke har på grøftelysene, mens sot er finere når de er på liker ikke det gule lyset fra grøftelysene... hva synst folket? Gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Fin bil du har! Mange fine modifikasjoner. Her må jeg følge med Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Gul Hmm.. Må tenke litt på dette til helgen kommer Christian Haugerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Hvor bestilte du grøftelysene ? Hvor mye kosta de ? med ramme ?Jeg personlig ville gått for uten gul film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Hvor bestilte du grøftelysene ? Hvor mye kosta de ? med ramme ? Jeg personlig ville gått for uten gul film. Parts24.no 930kr ink frakt og med festebrakett greiene santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Looking good ville gått for gul film på tåkelyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Ikke skjedd mye her venter på litt deler. Bilen har blitt brukt daglig og bikket igår 139k km.. Endte med gul lyktefilm på tåkelysene Ruller no på stålfelger enn så lenge! Eneste dekkene eg hadde som einer seg på snøføre då det har blitt litt kjøring på kvamskogen og bontveit Har litt som skal fikses med bilen i vinter: Camberstag(julepresang fra mor og far ) Litt powerflex/nye foringer Topplagre bak Nye bumpstop og støvbeskyttere Styrestag h+v Nye topplagre framme då eg ikke er helt fornøyd med justeringsmulighetene på mine.. Fikse litt opp i anlegget Osv osv, kommer nok mer etterhvert Fetteren sin e30 "m3" trenger litt snacks og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå