williamwiers Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Fått klesset på litt lakk idag Rimelig fornøyd med resultatet, spayboks og lik null erfaring Nyheim og Christian Haugerud reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Nice williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Håvik Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Blei bra de williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Fronten blir skrudd sammen sikkert på onsdag lykter, frontfanger og grillramme trenger ett oransjt blinklys på passasjersiden så skrik ut som noen har dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Håvik Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Fronten blir skrudd sammen sikkert på onsdag lykter, frontfanger og grillramme trenger ett oransjt blinklys på passasjersiden så skrik ut som noen har dette Har 2 hender viss du trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Har 2 hender viss du trenger hjelp Du hører nok fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Fått skudd på grillramme, fanger og lykter idag Blir å handle inn litt småting etterhvert som f.eks: blinklys, sort m3 lister, smalere dekk til m5'ene og andre småting Har og skrudd an ned ett par cm framme Og stor takk for hjelp Sindre og Adrian som fikk jobben gjort litt fortere enn visst eg skulle gjort det aleine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Ser bra ut nå Blir nok enda bedre med Throwing Star felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Ser jækla bra ut ja Bra med bilder og. Hadde garantert tatt turen til vegvesenet å bestilt nye typen skilt om jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Ser bra ut nå Blir nok enda bedre med Throwing Star felgene på Ja, må bare få fingen ut å gjøre de ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Ser jækla bra ut ja Bra med bilder og. Hadde garantert tatt turen til vegvesenet å bestilt nye typen skilt om jeg var deg :Ja, har lenge tenkt å gjøre det, men vegvesenet ligger ca.30 min fra meg så blir aldri prioritert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simeeen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Pen bil du har WilliamW. Liker meget godt hva du har gjort i forhold til den lakkfargen Som sagt over, bra med bilder. Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Fronten er jo bare komplett no! Ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Pen bil du har WilliamW. Liker meget godt hva du har gjort i forhold til den lakkfargen Som sagt over, bra med bilder. Det liker vi Takk skal du ha ja, husket å ta en del bilder denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Fronten er jo bare komplett no! Ble bra må få på m5'ene og litt mindre gummi så kan eg skru an endå litt mer ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå