Khaugen Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 kan bli bra få til noen bedre bilder så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Hvor kjøpte du studs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Han kan gjerne selge ett sett med m5 felger til meg Gull senter kan gå bra sammen med svart bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Så bra ut, har lyst på flere bilder! Tror gull stjerne og chrom kant kan passa bra på mørk bil ! kan ta litt flere bilder i morgen santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Han kan gjerne selge ett sett med m5 felger til meg Gull senter kan gå bra sammen med svart bil! hehe er no lilla denne då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Hvor kjøpte du studs?ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Heheh har blitt et par sett med trowing stars felger på hylla her no Danielstance ;) Endret Februar 11, 2015 av AdrianK Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 kan bli bra få til noen bedre bilder så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Heheh har blitt et par sett med trowing stars felger på hylla her no Danielstance ;) kommer vell ett nytt sett med felger i helgen riktig nok ikke m5 denne gang men kant er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Heheh har blitt et par sett med trowing stars felger på hylla her no Danielstance ;) Hehe, skulle gjerne hatt ett sett Sommerfelgene mine er til å grine av hehe. Små og utrolig kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) er no lilla denne då Stemmer.. EDIT: Burde kanskje hatt denne posten sammen med forrige Endret Februar 11, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Blir bra detta! skrur og fikser du i garasjen, er ikke det litt kaldt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Blir bra detta! skrur og fikser du i garasjen, er ikke det litt kaldt? Litt opp og ned i temp for tiden, pluss grader no men er bare å kle seg godt! Har vurdert å kjøpe sånn garasje varmer, det er visst god futt i HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Bedre bilder Blir jo litt bedre når felgkanten er pollert(en av de som ikke er ferdig på bildene) Og irriterer meg grønt over de rustflekkene på buene..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 1 felg igjen no(den på bilde med dekk på) dvs at ene felgen skal eg våtslipe på nytt med 800-1000-1500 då eg ikke var helt fornøyd på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå