williamwiers Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Dette så jo ut som et fint utgangspunkt som helt sikkert blir fint når du blir ferdig. E36 er fine biler uten tvil. Tenker mer og mer på å annskaffe e36 prosjekt etterhvert. Så pøs ut bilder og update. E36 tråder liker vi ihvertfall når det er noe gøy no:) Takktakk har ett bilde i hode på hvordan eg vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Har då endelig fått på di etterlengtede oransje blinklysene framme også fikk eg og på luftekanalene fra frontfanger til frambremsene Blir å sote frontlyktene litt bare grøftelys, felger og seeenk så er vi der Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Gjør seg med de oransje blinklysa Gleder meg til å se den senka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Gjør seg med de oransje blinklysa Gleder meg til å se den senka Ja felger og senk gjør så sykt mye med en bil, kan ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Fikk tåkelysene i posten idag bare litt soting av frontlykter og tåkelykter så er fronten i boks Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Hvor kjøpte du blinkers? Var liksom litt mørk-oransje farge på dem, fikk lyst å prøve det på min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 Hvor kjøpte du blinkers? Var liksom litt mørk-oransje farge på dem, fikk lyst å prøve det på min og Kjøpte di brukt av en her inne på bimmers gjør mye med oransje blinkers på mørk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Ikke mye som skjer med bilen for tiden pga lite penger.. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Har då startet med å bytte skiver, klosser og sensoren gikk som en drøm å få av alt, meeen så kjøpte eg noen ubrukte bremser (gs performance) som då viste seg å være gsp087(300mm) og ikke gsp085(286mm?)... Så blir då sikkert å kjøpe noen nye sikkert i morgen så lurte så på hvilken bil gsp087 passer på? bare å skrike ut om noen er int i disse for en billig penge Her er då bremsene som er for store for min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Då har eg fått på bremser, kjøpte meg noen nye idag og monterte så di andre er til salgs og passer div e46! Også er eg litt usikker på om eg skal ha oransje eller hvite baklykter, heller litt om oransje siden eg har oransje blinkers framme (hadde bare en lykt til å teste med..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Har då tatt ut prøveskilter for idag så har fått testet bilen litt og sett hvordan den funker på veien og om eg må til med å fikse noe mer Bilen går greit og maler som en katt, fra tomgang og helt opp til turtallsperre En ting som irriterer meg er passasjerdøren, siden det er coupe uten vinduslist så går vinduet ca. 1 cm opp når man lukker døren så vinduet er oppunder listen. Dette vinduet lever litt sitt eget liv under kjøring.. Så må finne ut av det også må eg få dørtrekker skikkelig fast, noen knekte festeklips Blir også å kjøpe noen nye sommerdekk og då di som står på er noen billige helårsdekk. Ellers så ser eg etter noen brukte coilovers til en billig penge(visst ikke eg venter til eg får lønning tidlig i september, då blir det sikkert nye) og noen greie kantfelger i 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Smud! mye som gjennstår før evt. eu kontroll og skilter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Dette blir bra! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Smud! mye som gjennstår før evt. eu kontroll og skilter??Bilen skal på eu neste uke men må og på vegvesenet pga mangellapp.. Har sett gjennom bilen og mener den er klar for å bli godkjent som den er no Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Dette blir bra! følger med Takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå