santho96 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 4" bak, skal bruke orginalboksen Komponentsett framme Ble bra dette! (Y) hvordan var lyden og hvilken modell var elementene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Ble bra dette! (Y) hvordan var lyden og hvilken modell var elementene ?Lyden ble hakket bedre dette var riktig nok ikke de dyreste høytalerene på markedet med verdt pengene så langt kan sjekke hva modellene heter i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Liten småting som ble gjort på formiddagen [/url Ble gjort så enkelt som med rød sprit tusj Så fikk den seg en rask vask [url=http://s1170.photobucket.com/user/williamwiers/media/0B15BFA1-2CBC-498E-8DE4-B656E09AE6D4_zpsgzd0uqqk.jpg.html] Håper på at dekket til bakhjulene kommer snart så eg slipper å sitte i nedoverbakke Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Mast selfølgelig skiltet i byn idag..-.- aner ikke hvor eg mast det, så då blir det nye skilter men må vell ha nytt reg nr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) Kom en liten bleiepakke fra koed i går Oransje sideblinklys! Blinklys framme, endeliig Også feste til frontfanger og deksel over tåkelys som ble lakket i går og kommer på idag Bilde fra tideligere på dagen Endret Mars 11, 2015 av WilliamW Khaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 ser bare bedre og bedre ut den her nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 ser bare bedre og bedre ut den her nå ! Takker! Siste dekket bak kommer i morgen så håper på å få lagt om då og sleppe an ned bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Takker! Siste dekket bak kommer i morgen så håper på å få lagt om då og sleppe an ned bak hvordan dim er det på felgene og dekkene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 hvordan dim er det på felgene og dekkene ? Bbs'ene er 16x8 med 195/45 hele veien blir å kjøpe 15 eller 20mm spacere bak og kanskje 10mm framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 blir bra ! felgene kledde bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 blir bra ! felgene kledde bilen ! Mhm bbs er en "safe" vei å gå på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Hva er ET på BBS felgen ? Har testa noen bbs fra e34, med ET 18 på e36 spora noe sinnsykt med de montert. Opplever du noen problem felgene dine kontra orginal felger f.eks ? Har du justert camberen for å ordne dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Hva er ET på BBS felgen ? Har testa noen bbs fra e34, med ET 18 på e36 spora noe sinnsykt med de montert. Opplever du noen problem felgene dine kontra orginal felger f.eks ? Har du justert camberen for å ordne dette ?Et 23 om eg husker rett stammer fra en e38 så langt eg vet.Stikker jo lengre ut en org felger, men ikke mye sporing i forhold fakstisk litt mindre, men er jo smalere dekk en de eg kjørte med før Har stilt en del camber bak, men det er bare for å unngå subbing bak til eg får mindre og smalere dekk! Ellers har eg litt camber framme og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Fin lyd på bilen din. [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 Fin lyd på bilen din. [emoji14]Hehe, hvor har du sett meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå