williamwiers Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 15mm spacere ankom idag Khaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Fyrt på 15mm spacerene på Litt mer camber så er eg i mål med fitmenten bak sandersander, Daniel. og Mariuskv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Nice! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Fett! hvor breie er felgene igjen ? =) jeg må bestille meg spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 (endret) Fett! hvor breie er felgene igjen ? =) jeg må bestille meg spacer 8" brei et 23, så med 15mm spacere er eg nede i et 8 Endret Mars 19, 2015 av WilliamW Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Tøft! meget rått stuk på bilen din! Madcruck reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Takker Fått skiftet olje siden sist, hatt en vårrengjøring invendig og fått på 10mm spacere framme Tlfen min streika så har en gammel iphone 4 no så dårlig med bilder, men skal på streetmeet idag så kanskje noen knipser noen bilder av den for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Tenker å snart bestille dekk til throwing stars'ene blir sikkert 205/40 r17 framme og bak! Også kjører eg med 10 og 15mm spacere med litt camber blir ganske lik fitment som bbs hjulene no. Også skal eg lakke stjernene, har troen på nagaro silver eller hva det heter. Noen forslag? Hmm, fargen eg lurer på å gå for.. Fitmenten framme Dagstur til hytten i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 nagaro silver er pent! og trur den hadde sotte som et skudd på bilen din! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 ååh, de felgene der kommer til å passe bilen helt perfekt! Go low or go home Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 ååh, de felgene der kommer til å passe bilen helt perfekt! Go low or go home Tror det blir bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 (endret) Nagaro Silver på felgene kommer til å bli en sikker vinner på bilen din! Kommer til å bli så rått hvordan blir høyden på bilen med 205/40 17 dekkene kontra BBS'ene? Endret April 10, 2015 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Hadde heller gått for en lys sølvfarge, lett for at det blir litt mye farger hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Jeg ville gått for en lys fin sølv farge, hvertfall når bilen er techno violet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Nagaro Silver på felgene kommer til å bli en sikker vinner på bilen din! Kommer til å bli så rått hvordan blir høyden på bilen med 205/40 17 dekkene kontra BBS'ene?Håper det vil bli litt høyere pga større rulleomkrets, men tror ikke det vil blir synelig forskjell mulig er skrur den litt lengre ned framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå