Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Takker :)

Fått skiftet olje siden sist, hatt en vårrengjøring invendig og fått på 10mm spacere framme :)

Tlfen min streika så har en gammel iphone 4 no så dårlig med bilder, men skal på streetmeet idag så kanskje noen knipser noen bilder av den for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å snart bestille dekk til throwing stars'ene :) blir sikkert 205/40 r17 framme og bak! Også kjører eg med 10 og 15mm spacere med litt camber :) blir ganske lik fitment som bbs hjulene no.

Også skal eg lakke stjernene, har troen på nagaro silver eller hva det heter. Noen forslag?

Hmm, fargen eg lurer på å gå for..

55342749-E71F-4DEA-A679-6782B5996815_zps

Fitmenten framme :)

B820B68B-409B-4CE3-B707-B010723E6E30_zps

Dagstur til hytten i påsken :)

B5EBA816-4D59-493E-A551-22C99BAC1727_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nagaro Silver på felgene kommer til å bli en sikker vinner på bilen din! Kommer til å bli så rått :D hvordan blir høyden på bilen med 205/40 17 dekkene kontra BBS'ene?

Endret av Mariuskv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nagaro Silver på felgene kommer til å bli en sikker vinner på bilen din! Kommer til å bli så rått :D hvordan blir høyden på bilen med 205/40 17 dekkene kontra BBS'ene?

Håper det :) vil bli litt høyere pga større rulleomkrets, men tror ikke det vil blir synelig forskjell ;) mulig er skrur den litt lengre ned framme :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...