williamthomas Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 De felgene kledde bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 De felgene kledde bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Rååått William! Mye samme stil som på min den ble meget fin med de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Rååått William! Mye samme stil som på min den ble meget fin med de felgene!Takker hadde bare min hatt samme interiøret og vært like strøken som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Begynt på å bytte kasse, siden kassen skraper litt i 2 og 3 gir! Har en ZF kasse 5trinns kasse liggende så planen er å smette den på plass Har nesten kassen ute, bare siste jævla skruen helt øverst.. Halv meter med forlenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Er du bilmekaniker eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Elektriker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Som adrian sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 ble litt nysgjerrig her nå, har du skrudd mye bil før? Jeg hadde ikke turt å bytte girkasse på 325'en jeg hadde ikke alene ihvertfall. Bilen blir bare bedre og bedre hver gang jeg er innom tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Oja, da er det jo ekstra tøft at du tørr for eg hadde ikke turt å bytte f.eks kasse selv. Ikke glem å pøse ut flere bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Hehe har vært med på å bytte kasse på fwd biler ett par ganger. Gikk greit å få kassen både inn og ut! Litt køddete akkurat når den skal på igjen, men går med litt risting/lirking glømte å ta flere bilder menst eg holdt på.. Også bare prøvde eg på en vinge(passet ikke på lengden då den er fra en e30m3 ellns) med carbonflap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Tøft me spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Oja, da er det jo ekstra tøft at du tørr for eg hadde ikke turt å bytte f.eks kasse selv. Ikke glem å pøse ut flere bilder da Jeg er heller ikke bilmekaniker, men bytta hele understellet på 325'n min ink. kasse og resterende drivlinje Ikke så alt for vanskelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 trenger ikke være bilmekaniker for å skru bil Men Teknisk innsikt er jo greit å ha da blitt bra denne nå. bare få ræven litt mere nedpå så blir d bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 trenger ikke være bilmekaniker for å skru bil Men Teknisk innsikt er jo greit å ha da blitt bra denne nå. bare få ræven litt mere nedpå så blir d bra Helt sant Ræven kommer lengre ned ja, bare få på mindre dekk! Subbet noe inn i h****** mye på vei til vårmønstringen idag StigJ, thomaleo og Mariuskv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå