Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

Begynt på å bytte kasse, siden kassen skraper litt i 2 og 3 gir! Har en ZF kasse 5trinns kasse liggende så planen er å smette den på plass :)

Har nesten kassen ute, bare siste jævla skruen helt øverst.. Halv meter med forlenger :P

3D87D5AE-5D3D-4532-9F97-1DA969D08E6E_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ble litt nysgjerrig her nå, har du skrudd mye bil før? :P Jeg hadde ikke turt å bytte girkasse på 325'en jeg hadde :P ikke alene ihvertfall. 

 

Bilen blir bare bedre og bedre hver gang jeg er innom tråden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) har vært med på å bytte kasse på fwd biler ett par ganger. Gikk greit å få kassen både inn og ut! Litt køddete akkurat når den skal på igjen, men går med litt risting/lirking :) glømte å ta flere bilder menst eg holdt på.. :P

Også bare prøvde eg på en vinge(passet ikke på lengden då den er fra en e30m3 ellns) med carbonflap :)

61B4FE83-746F-4B1B-863D-AC7734A8D553_zps

7A9EDAAF-1EA0-4E23-A030-143B78A77E46_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oja, da er det jo ekstra tøft at du tørr :) for eg hadde ikke turt å bytte f.eks kasse selv.

Ikke glem å pøse ut flere bilder da :)

 

Jeg er heller ikke bilmekaniker, men bytta hele understellet på 325'n min :) ink. kasse og resterende drivlinje

Ikke så alt for vanskelig det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke være bilmekaniker for å skru bil :D Men Teknisk innsikt er jo greit å ha da :D

blitt bra denne nå. bare få ræven litt mere nedpå så blir d bra :D

Helt sant ;)

Ræven kommer lengre ned ja, bare få på mindre dekk! Subbet noe inn i h****** mye på vei til vårmønstringen idag :P

0A09252C-5464-461F-BB9A-576ADF5AB13C_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...