BjornarHS Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Hei! Ligger ann til å kunne bli en bra bil dette med litt arbeid Flott med oransje blinklys kombinert med den lakkfargen;) Har noen 18" BBS RS Replicaer til salgs om du er interessert...8500+evt. frakt. Brukt 2000km så dekk er minimal/ingen slitasje på...desse er heller ikke spunnet med eller herjet med:) ET35 18x8.5 (215/35) 18x9.5 (225/35) Har stått på e36 coupe, og med desse specsa blir de liggendes ganske i ett med hjulbuene:) Er plastidipet i fargen gunmetalgray, dette kan fjernest før salg om ønskelig:) Bare si ifra om jeg skal fjerne innlegget Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 Disse var pene! men har desverre ikke penger nok til det no.. Må først prioritere å få den på veien og lønning kommer ikke før 7 september.. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Då var teorien på bil bestått, brukte 13 min og fikk bare 2 feil I morgen er det 2 måneder til eg er 18! Og idag ble bilen kjørt bort til ett lokalt verksted for eu-kontroll i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Venter lappen sjæl!! ca 2mnd igjen for meg også Må ha bilen min på eu innen 31. august så vi står ganske likt ser ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Venter lappen sjæl!! ca 2mnd igjen for meg også Må ha bilen min på eu innen 31. august så vi står ganske likt ser ut til Hater å vente.. Klart som ett egg for lappen no får håpe både min og din går igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Hater å vente.. Klart som ett egg for lappen no får håpe både min og din går igjennom Alle kompiser har lappen snart så er vel nesten bare meg igjen!!! Skikkelig dritt å ha bursdag seint på aret men har du tatt alt av det obligatoriske med kjøreskole osv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Samme greien her, meg og en annen som ikke har lappen.. Har 1 obligatorisk greie, glattkjøring på torsdag trengte bare di obligatoriske greiene så går fort har du gjort noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Samme greien her, meg og en annen som ikke har lappen.. Har 1 obligatorisk greie, glattkjøring på torsdag trengte bare di obligatoriske greiene så går fort har du gjort noe? Hatt det minste av obligatoriske antall kjøretimer og hatt glattkjøring Mangler bare langkjøring som blir tatt i september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Hatt det minste av obligatoriske antall kjøretimer og hatt glattkjøring Mangler bare langkjøring som blir tatt i september Må ha lykke til når den dagen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Må ha lykke til når den dagen kommer! Jo takk det samme !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Då har bilen vært på eu-kontroll! Gikk ikke gjennom, hadde 2 1'er feil og 6 2'er feil.. så har litt å holde på med men det med baklysene skjønner eg ikke helt.. Testet at alle lys funket på tirsdag, og no skal di liksom ikke funke? Jaja.. Pappa skal ta med seg sveiseapparat med fra jobben en dag å fikse det lille rusthullet bærearm har eg muligens liggendes Skal hente bilen om 1 timestid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Tror jeg glemte å si det til deg, men merket at bremselyset ikke lyste på vei bort til verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Tror jeg glemte å si det til deg, men merket at bremselyset ikke lyste på vei bort til verkstedet Rart det det, men var bare dårlig kontakt.. Fikset no byttet bærearmen, fiksa lysene og stramma til stabstaget coilovers, hjulstilling og sveising next Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Ett lite bilde av hvordan bærearmen så ut rart at eg ikke har sett det.. Og visst dere ikke skjønner det så er det den nye til høyre Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Då har bilen vært på eu-kontroll! Gikk ikke gjennom, hadde 2 1'er feil og 6 2'er feil.. så har litt å holde på med men det med baklysene skjønner eg ikke helt.. Testet at alle lys funket på tirsdag, og no skal di liksom ikke funke? Jaja.. Pappa skal ta med seg sveiseapparat med fra jobben en dag å fikse det lille rusthullet bærearm har eg muligens liggendes Skal hente bilen om 1 timestid! Hadde e46`n på eu nå jeg også Fikk 2 2`feil ... må bytte frontrute og bremserør bak hverfall men men samma som med din, må vel rettes på det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå