williamwiers Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Fant ut hva ledningen skal til, er en kontakt oppå spjeldhuset men den er knekt på min.. Nr.2 på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Gasspjellkontakt ja Hva er oppgaven dens, om du vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Gasspjellkontakt ja Hva er oppgaven dens, om du vet det?Tror den "leser" posisjonen på spjeldet, altså hvor mye det er åpnet eller noe i den duren Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Har fått sveist ferdig bilen idag var egentlig ganske lett, men tok bare 2 bilder då eg glømte det helt underveis Sveist, sink og tynntektyl(kommer tykkere tektyl når eg har vært på etterkontroll! Var også første gangen eg sveiser, prøvde meg først på noen platebiter Også ett bonusbilde Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Då var det bestillt endå "1" ting(endelig), aner ikke hvor lang leveringstid det er.. Men kan si at eg gleder meg som ett egg noen som klarer å tippe hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Då var det bestillt endå "1" ting(endelig), aner ikke hvor lang leveringstid det er.. Men kan si at eg gleder meg som ett egg noen som klarer å tippe hva det er? Senk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Tenkte det samme Følger med her, pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Senk ?Visst supersport black evolution Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Tenkte det samme Følger med her, pen bil Tenker rett då takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Fått på ny m-diffuser på idag litt såsomså passform men skal finjustere den i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Nå ble den bra må jeg si Ikke lenge igjen nå! Blir bra å få litt flere bmw'er på veiene i os! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Nå ble den bra må jeg si Ikke lenge igjen nå! Blir bra å få litt flere bmw'er på veiene i os! Jaah, ventevente på coilovers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Ble smuuud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Ble smuuud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Fikk en glad-mail idag, coiloversene er sendt så håper på å få de så fort som mulig Ellers så står bilen bare å venter på coils>Hjulstilling>vegvesenet>etterkontroll Også har eg solgt gsp bremseskivene mine idag, siden de var feil.. Og lønning 4 september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå