Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Fikk de anbefalt, men de er ikke noe å kjøre med i en hverdagsbil. Det føles ut som å kjøre med en mellomaksel med kast i. Og det durer i bilen. Blir jo litt mer motorsport, så om du ikke har noe imot vibrasjoner og lyder så kjør på Originale holder i massevis, jeg bryr meg ikke så veldig hardt om de ryker om 10 år igjen for å si det sånn! forstårlig, kjører med 2x hockeypucker nå som nødløsning, og det er mildt sagt heeelt jævlig godt jeg bestiller nye nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Anbefaler VibraTechnics motorfester, meget bra mtp vibrasjoner da det er et "ordentlig" feste og ikke en kina kopi av AKG eller tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Anbefaler VibraTechnics motorfester, meget bra mtp vibrasjoner da det er et "ordentlig" feste og ikke en kina kopi av AKG eller tilsvarende. Bestilte nye "originale" fra GS, skal da vel være greit det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Her er en video filmet fra dash-kameraet, utrolig bra kvalitet. https://www.youtube.com/watch?v=VlA3aITK8XU&list=UUZHw48WSEXOyOSbAcbpStRA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Husk å skru på full HD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Joda, originalt er kjempe det til vanlig bruk. Holder fint mye hardere bruk også. Eneste grunnen til å sette motoren mer fast er å unngå (eller minske) masseforflytning, og treghet, ved av og på gass. Mats87 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 På tide med en liten update! Ny diff er på plass, nå med sperre på 25% og original utveksling. Nyoverhalt.: Ny vs gammel: Ved demontering så ble det selvfølgelig oppdaget en dårlig foring, rett på GS og hente ny.,: Ny på plass: Diffen ble fylt opp med kvalitetsolje: Etter å ha kjørt med denne en stund nå kan jeg informere om en helt annen bil og kjøre!! Masse veigrep, dette kommer også til å bidra til mindre slitasje på det ene hjulet som ALLTID spinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 gratulerer med ny diff bygget selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 (endret) For å forsøke å forbedre grepet ytterligere så har jeg gått til innkjøp av camberstruts bak, dette for å justere camberen mere positiv pga ved senk så blir det som kjent på disse bilene en veldig negativ camber. Som igjen fører til dårlig feste på vinterføre og ujevn dekkslitasje. Nye armer: Camberen ble nesten originalt, perfekt: Endret April 2, 2015 av MGR330CI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Tok også service på bilen her om dagen, motorrens med oljetilsettning fra Omega. Oljen som ble brukt er Shell Helix Ultra 5W-40. Siden ryktene sier at dårlige termostater på disse bilene kan føre til økt drivstofforbruk valgte jeg å skifte termostat samtidig. Ikke det at noe er galt, men det er godt å vite at alt er strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 gratulerer med ny diff bygget selv? Kjøpt ferdigbygd fra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 åja hvordan sperre inmat er det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 åja hvordan sperre inmat er det i den? Fra org. E36 lamellsperrediff! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 (endret) Ny update: Flere deler som skal på, Stop tech bremseskiver foran & bak, Pagid S bremseklosser foran & bak, HEL stålomspunnede bremseslanger og M-tech heavy duty bærebroer: Bremser foran: Bak: Nye M-tech bærebroer: Bilde Bakside bremser bak: Avsluttet med ny 4 hjulsmåling med justering iht. Nye bærebroer, bilen ble enda mer tight og fin å kjøre! Endret April 7, 2015 av MGR330CI Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 (endret) Her er siste rest av delene jeg ikke rakk å montere, disse følger med når ny eier kommer for å hente bilen i morgen kveld. Det blir utrolig trist å se den dra.. Endret April 9, 2015 av MGR330CI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå