Malin98 Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Hei, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt blinkerele til BMW E36? Helst en butikk og ikke på nette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 din lokale bmw-forhandler? eller så har du jo gs bildeler f.eks. eller bilhøggeri.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 De er ganske dyre å kjøpe nye, men både Gs og BMW har ja. Jeg hadde trøbbel med dette releet på en e36 jeg hadde. Den hang seg opp stadig vekk. Jeg åpnet releet, blåste forsiktig rent for støv, og dusjet med 5-56. Siden virket det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malin98 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 De er ganske dyre å kjøpe nye, men både Gs og BMW har ja. Jeg hadde trøbbel med dette releet på en e36 jeg hadde. Den hang seg opp stadig vekk. Jeg åpnet releet, blåste forsiktig rent for støv, og dusjet med 5-56. Siden virket det helt fint. Det skal jeg prøve, men det funker helt fint, bare det at blinklysene blinker "3 ganger i sec" har sjekket alle lyspærer og alt sammen stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå