Rolf Chr Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Jeg skulle gjerna ha programert det slik at parklyset lyser om dagen når bryteren står på auto. Jeg ser at på noen 1.4.0. software finns det en fuksjon som heter "daytime running lights us 2", den har ikke jeg. Noen som har peiling? Bilen er forøvrig en X3 2.0d, 2005 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Nå vet ikke jeg hvordan det er på din, men på min E39 får jeg ikke lys i det hele tatt når bryteren står i auto. Er vist ikke mulig og få til heller.Med mindre man bruker "canada" lys, altså svakt lys i fjernlyset.. Men mulig det er flere muligheter på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Chr Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Jeg har noen innstillinger som bl.a. heter daytime drivinglights EU & daytime drivinglights US. Da har jeg lys i xenon pærene når bryteren står i auto. Men hva er vitsen med auto funksjon da? DEt må da være en løsning på det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 De innstillingene har jeg også, usikker på om de lyser hele tiden i auto og EU, men mulig de gjør det siden det ikke er lov og kjøre uten lys..Har kommet frem til at det egentlig er ubrukelig, med tanke på at man ikke kan få til noe skikkelig parklys/spredere og nærlys osv. Irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Chr Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Du skriver om "canada lys" svakt lys i fjernlysene. Det er jo egentlig det jeg er ute etter. Men jeg kan ikke se at jeg har innstilling for det i PA Soft`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Nei det er ikke sikkert det funker på din.. Men du kan jo prøve drivinglights us og se.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå