Halvardhog Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Ble bra dette! Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Så virkelig bra ut med de nye felgene Fin høyde på senken også. Takker skal litt til ned bak, men fin høyde foran syntes jeg Perfekt Takk Ble bra dette! Følger! Begynner å bli noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Da har firehjulskontroll blitt tatt, var ikke mye galt etter sist. Men var litt som skulle justeres. Tenkte at det var greit å få tatt dette, etter at man har hevet og senket den litt og selvfølgelig byttet felger tok noen dårlige Iphone bilder M-fangere har jeg meget lyst til å koste på bilen etter neste lønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 veldig pen bil ville gått for m3 front ovenfor vanlig m-fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Enig, M3-fangeren er myyye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 veldig pen bil ville gått for m3 front ovenfor vanlig m-fanger Enig, M3-fangeren er myyye finere. Hmm, blir usikker på hva jeg skal velge nå. Blir fortsatt en liten stund til så har vel litt betenknings tid. sett at dette er på Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 får sikkert kjøpt det andre plasser også til en rimeligere penger! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 får sikkert kjøpt det andre plasser også til en rimeligere penger! ^^ Skal sjekke ut litt priser rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Knallfin E90! Ser veldig ryddig ut. Pen høyde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Knallfin E90! Ser veldig ryddig ut. Pen høyde også Takk kunne vært lavere men skal jo brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Har ikke skjedd så mye med bilen, har vært litt rundt omkring for å forhøre meg om M-pakke og lakkering. Men det blir nok noe senere, må vente til jeg får solgt noen av de andre bilene jeg sitter på.En ting jeg gjorde i dag var at jeg slet med dugg i tåkelyktene. Så jeg fikk fikset dette, samtidig som jeg hadde de ute la jeg på en mild lyktefilm Her har dere noen bilder: Ikke sotet Sotet Høyre sotet, venstre ikke sotet Ferdig Mor lånte med seg kameraet på ferie, så bedre bilder kommer etterhvert. Endret Juli 16, 2015 av MartinBa Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 (endret) Var ute en liten tur i går så fikk tatt noen bilder av bilen, usikker på om jeg skal kjøpe M-pakke eller selge bilen? Endret August 10, 2015 av MartinBa MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Syntes den er kul som den er jeg. M-Sport er vel muligens prikken over i'en. MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 Syntes den er kul som den er jeg. M-Sport er vel muligens prikken over i'en. Tusen takk Tror jeg bare skal vente å se litt, har ett par andre biler som trenger å selges først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 (endret) Hallo, da er det en liten stund siden jeg oppdaterte her så jeg kjører på Har ikke skjedd stort med bilen ENDA, men deler er handlet inn og venter på lakkering og montering. Fikk montert noe av det i dag, lar bildene tale for seg selv. Har også rukket å gi bilen litt voks, så valget denne gangen falt på Fusso Coat 12 months, noe jeg har brukt på flere biler jeg har tatt, ekstrem vannavperling på denne. Anbefales nå som vinteren nærmer seg, (lang holdbarhetstid) Flere updates er rett rundt hjørnet. Endret September 16, 2015 av MartinBa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå