Toastjern Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Nja.. Har tenkt på det, at det er neste på lista.. Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Skal det dure i tomgangsregulator/motor når tenninga er på? Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Måler omh på lmm nå.. Den er ulik og flytter på seg når jeg dytter på spjeldet. Så da er lmm i orden vil jeg tro? Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Tomgangsregulatoren skal dure ja. Blir vell ikke riktig og ohme den da da man får forskjellig motstand når man beveger den så kommer ikke langt med det. Du har ikke noen som har en du kan låne en av og prøve med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Var det jeg leste meg fram til en eller annen plass her inne. Nei, ingen her området som har. Og har dem er det faen ikke hjelp å få heller Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Har nettopp byttet til ny lambda - ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Tror jeg har løsningen... Selg bilen din til meg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Sliter med de samme på min m20b20 preface drukner i bensin, å må starte med startgass for å få start! Går greit på tomgang, men vis eg kobler til lmm stopper den tvert! Har prøvd med annen lmm med samme resultat:-( får holde oss oppdatert vis du finner ut noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Haha, jeg selger den ikke enda gitt Blir å prøve en annen lmm og hjerne. Hvis det ikke funker, så blir det å bytte motor Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Ser ut til at problemet er løst..? Var en gåen LMM som kuka det til... Bilen er kanskje ørlitt kranglete i starten av registeret, men nå har jeg hvertfall GASSRESPONS.. Og bilen går som ei kule igjen... Kan LMM bli ødelagt av at det sitter et olja luftfilter på bilen? Sitter et grønt filter der, å det virker til å være olja.. Har ikke lagt merke til det før jeg bytta over filterhuset over til den nye LMM'n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 er vel flere tilfeller at LMM på bmw går av å bruke sånne sports filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Bestiller et nytt originalt et tror jeg ... Har ordna den dårlige kontakten jeg har med begge tåkelysa i dag.. Ny ledning og stikker, så nå funker begge hele tiden igjen [emoji108] Eksosanlegg skal jeg hente i morra.. Sebring eksos, manifold og helt ut. Brukt, men i god stand. Spacere er på vei i posten. Senterringer er også på vei.. Bestiller noen lengre bolter til hjula foran nå.. Skal bytte til originale skiltlys, led passer ikke på e30 spørrumeg.. Også skal coilovers monteres til helga håper jeg Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 (endret) Dobbepost Endret April 21, 2015 av Toastjern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Gjett hva [emoji85] Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 brems er kjekt`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå