Gå til innhold

Bedømming av 520i

mfkristo
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har funnet en BMW 520i jeg synes ser ganske fin ut. Til tross for km stand og alder så ser den ganske fin ut. Er det noen som kan si meg om det er et lurt kjøp? Hva burde jeg se etter, er det noen kjente feil på de bilene?

Legger ved en link av bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48258933&editAd=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Den høres og ser godt vedlikeholdt ut. Synes jeg.

Og da kan prisen være ok. Men som oftest er jo prisen bestandig for høy da...

Undersøk nøye ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for respons! Det virker som den er tatt godt vare på. Skal undersøke det med rust. Er det noen flere utsatte/kjente steder det er stor fare for rust?

Er første bilen jeg skal kjøpe. Så har ikke alt for mye kunnskap om hva jeg burde se etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo alle dører nede ved falsen, samt bagasjelokket.

Panser å. Men det er jo deler som kan skiftes, selv om dører er dyrt, å muligens vanskelig å finne i rustfri tilstand?

Men bilen er såpass gammel, at det er mye som kan være dårlig av rust. Så sjekk nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 på jekkfester. Vipp av jekkputene å ha med deg en lommelykt for å få sjekka de nøye så slipper du en dag at bilen plutselig siger på jekken når du skal skifte dekk. Det opplevde jeg og det var mye jobb og mye penger.  Hos meg måtte 2 jekkfester skiftes ut og 2 kunne reddes. I tillegg måtte ytterkanalene skiftes og lakkeres. Skal dette gjøres skikkelig er det mye jobb.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...